۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۳۱۸۷۳۵
آیت الله آل‌هاشم:

پیروز اصلی انتخابات مردم ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که حضور با بصیرت و آگاهانه توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد، گفت: پیروز اصلی انتخابات مردم ایران هستند.
آيت الله آل هاشم امام جمعه موقت تبريز

آیت الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم، امام جمعه موقت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی ایران بوده و صحنه‌ای برای مشارکت عمومی در سرنوشت کشور محسوب می شود.


وی با بیان این‌که حضور با بصیرت و آگاهانه توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد، گفت: بیگانگان به دقت فضای انتخابات و حضور مردم را رصد می‌کنند، از این رو حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای بسیار تعیین کننده بوده و سرنوشت کشور نیز به دست آنان رقم می‌خورد.


آیت الله آل‌هاشم با اشاره به این‌که پیروز اصلی انتخابات مردم ایران هستند، خاطرنشان کرد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی به حمایت و حضور مردم وابسته است از این رو با حضور گسترده مردم روز به روز بر اقتدار کشور افزوده می‌شود و دشمن خواهد فهمید که مردم پشت نظام و رهبری هستند.


امام جمعه موقت تبریز با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران بدون حضور در صحنه و مشارکت حداکثری ملت به اهداف و آرمان های خود نخواهد رسید، تصریح کرد: مردم ایران حماسه 22 بهمن امسال را با حضور در انتخابات هفتم اسفند تکمیل خواهند کرد، به یقین این حضور خاری بر چشم دشمنان خواهد بود.


وی با بیان این‌که مردم ایران مثل همیشه در این صحنه حساس حاضر شده و بالاترین حضور را رقم خواهند زد، گفت: حضور در انتخابات حق مسلم مردم و همچنین وظیفه ای شرعی و قانونی است تا با رای خود تکلیف و سرنوشت کشور را به دست نمایندگان خود بسپارند.


آیت الله آل‌هاشم شرکت در انتخابات را دفاع از آرمان های امام و شهدا و تأکید بر تداوم مسیر عزت‌بخش و غرورآفرین انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: اگر با کوچک ترین غفلت و عدم حضور باعث شویم که بیگانگان بر کشور تسلط یابند، فردای قیامت در برابر شهدا شرمنده خواهیم بود.


امام جمعه موقت تبریز با اشاره به توطئه‌های رسانه‌های غربی وابسته به لابی‌های صهیونیستی در آستانه انتخابات هفتم اسفند اظهار داشت: تاریخ نشان داده هر گاه دشمن به دنبال جهت‌دهی به افکار ملت ایران بوده است، با شکست رو به رو شده و مردم مسیری خلاف خواسته آنان عمل کرده اند./935/303/ب3

ارسال نظرات