۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۳۱۸۱۹۹
در راستای برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان صورت گرفت؛

حمایت علما و روحانیان استان چهارمحال و بختیاری از نماینده جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این استان

خبرگزاری رسا ـ با نزدیک شدن به هفتم اسفندماه، روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور، جمع کثیری از علما، روحانیان و طلاب استان چهار محال و بختیاری با صدور بیانیه ای حمایت خود را از نماینده جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این استان اعلام کردند.
حمايت همه جانبه علما و روحانيان استان چهارمحال و بختياري از نماينده جامعه مدرسين حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با نزدیک شدن به هفتم اسفندماه، روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور، جمع کثیری از علماء، روحانیان و طلاب استان چهار محال و بختیاری با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اسلامیان، نماینده جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این استان اعلام کردند.

 

در این بیانیه که به امضای بیش از 30 نفر از روحانیان تأثیرگذار استان چهارمحال و بختیاری رسیده آمده است: ما جمعی از روحانیان، اساتید و طلاب حوزه های علمیه استان چهار محال و بختیاری، خدا را در نظر گرفته و برای انجام وظیفه تاریخی خود با احترام به همه کاندیداهای بزرگوار در صحنه انتخابات خبرگان استان اعلام می داریم حضرت آیت الله اسلامیان(زید عزه) که مورد حمایت جامعه مدرسین حوزه علیمه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران هستند، کاندیدای مورد حمایت ما در مجلس خبرگان رهبری است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: به حمد الله در طول 9 سال گذشته ایشان را فقیهی انقلابی  و عالمی متقی یافتیم و الحق از مدافعان راستین رهبر معظم انقلاب بوده و به شهادت دیگر اعضای مجلس خبرگان رهبری، در عرصه دفاع از انقلاب و مواضع حکیمانه رهبری، خصوصا در مجلس خبرگان، سنگ تمام گذاشته اند.

 

در پایان این بیانیه تأکید شده است: ما از آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار استان می خواهیم تبلیغ و حمایت از کاندیدای اصلح مجلس خبرگان را مورد توجه جدّی خود قرار دهند، باشد که ان شاء الله مشمول رحمت الهی قرار گیریم./9457/101/ب3

ارسال نظرات