۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۳۱۵۸۹۱
رییس مجمع بسیج استان همدان:

گرایش به غرب خیانت به کشور است/ مشکل عمده ما عدم توجه به قوانین است

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه بوعلی سینای همدان گفت: متأسفانه برخی در جامعه به سمت غرب گرایش دارند اما نمی دانند که اگر در کشور دین از سیاست جدا شود اتفاق و وحدت میان اقوا از بین می رود و این بزرگ ترین خیانت است.
قانون گرايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان پروفسور محمد علی زلفی گل رییس مجمع بسیج استان همدان شب گذشته در نشست بصرتی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت وبزرگداشت دهه فجر انقلاب و قدردانی از شهدای مدافع حرم اظهار داشت: تغییر و تحول سیاسی در جامعه کار بسیار مشکلی است که امام خمینی توانست با وجود همه کارشکنی ها و دست اندازی های جبهه غرب این مهم را انجام دهد.
 
وی در ادامه با اشاره به به عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: اسلام، رهبری ولی فقیه و اتحاد و همدلی مردم از مهمترین عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی است که مردم باید نسبت به مسأله آخر یعنی وحدت و همدلی توجه داشته باشند چرا که رمز بقای جامعه در اتحاد است.
 
زلفی گل ادامه داد: متأسفانه برخی در جامعه به سمت غرب گرایش دارند اما نمی دانند که اگر در کشور دین از سیاست جدا شود اتفاق و وحدت میان اقوا از بین می رود و این بزرگترین خیانت است و کسان که بر در کشور مسوولیت دارند نباید چنین تفکری داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه کشور در حال پیشرفت است گفت: با وجود همه مشکلات هر روز تغییر و تحولات را در جامعه شاهد هستیم و بی انصافی است اگر امکانات رفاهی، تحصیلی، راه سازی را نادیده بگیریم.
 
استاد دانشگاه بوعلی ابراز داشت: استقلال سیاسی کشور امری مهم و ضروری است و اگر این استقلال نبود همه کشورهای غربی در ایران دخالت می کردند ولی در حال حاضر غرب نسبت به قدرت نرم و سخت انقلاب اسلامی واهمه دارد.
 
وی در ادامه افزود: کشورهایغربی واهمه دارند که 58 کشور اسلامی ایران را الگوی خود قرار دهند و از آنجا که بسیاری از منافع آنها در آن کشور ها قرار دارد نسبت به پیشرفت ایران به ویژه در زمین نرم افزاری بیمناک هستند.
 
زلفی گل مقدس ترین داشته هر کشور را آرمان آن کشور توصیف کرد و گفت: آر مان نظام اسلامی ایران رسیدن به مدینه فاضله عدالت امام علی(ع) است اما برای رسیدن به آن جایگاه فاصله زیاد است.
 
وی به رابطه مستقیم میان بیکاری و مشکلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: بیکاری یکی از آسیب های نظام اسلامی است و چرا که وقتی بیکار در جامعه گسترش پیدا کند امکان ازدواج و فراهم نشده و سن ازدواج با می رود که این خود منشأ بسیاری از مشکلات اجتماعی است.
 
وی با اشاره به این نکته که باید کسانی ا به مجلس بفرستیم که دغدغه فرهنگ و انقلاب را داشته باشند گفت: برای آبادانی کشور لازم است که هوش اجتماعی و سیاسی مردم را بالا ببریم که این امر با وجود چهارو نیم میلیون دانشجو و هفتادهزار هیات علمی انجام شده است.
 
استاد دانشگاه بوعلی ابراز داشت: اگر ایلاتی، قبیله ای و تعصبی رای بدهیم مشکلات کشور حل نخواهد شد و باید نسبت به دغدغه آنها به اسلام انقلاب نمایندگان را انتخاب کرد چراکه کشور امروز نیاز به دانایی دارد و از همین رو باید افراد فراجناحی را انتخاب کرد که دغدغه انقلاب را داشته باشند.
 
وی در پایان به مشکل عمده کشور اشاره کرد و گفت: مشکل عمده کشور ما ان است که می خواهیم با توصیه و نصیحت و وجدان مشکلات را حل کنیم ولی از استفاده از قانون بی بهره ایم چرا که منافع شخصی با منافع کشور در دوسوی مخالف قرار دارند./979/202/ب1
ارسال نظرات