۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۱۳۳۱۰
در آستانه دهه فجر صورت گرفت؛

آغاز مسابقات بزرگ قرآنی «مائده» در سراسر خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ مسابقه بزرگ قرآنی «مائده» با محوریت سوره مبارکه واقعه صبح امروز هشتم بهمن ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی آغاز شد.
قرآني مائده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مسابقه بزرگ قرآنی «مائده» با محوریت سوره مبارکه واقعه صبح امروز هشتم بهمن ماه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی آغاز شد.

 

مهدی رمضانی، رییس اداره امور قرآنی اداره ‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درباره این مسابقات، گفت: در این دوره از مسابقات بیش از 12 هزار و 129 نفر برادر و خواهر در سطح استان خراسان رضوی به رقابت می پردازند.

 

وی با بیان این که این مسابقات به صورت سراسری در 52 حوزه استان برگزار می شود، افزود: از این تعداد 10 حوزه در مشهد میزبان مسابقه قرآنی «مائده»است.

 

رییس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: مسابقه قرآنی «مائده» یکی از اقدامات قرآنی این سازمان در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر است که این مسابقات در دو رشته حفظ و تفسیر با محوریت سوره مبارکه واقعه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این که اختتامیه این مسابقه قرآنی پنج‌شنبه هفته آینده برابر با پانزدهم بهمن‌ماه، در مشهد برگزار می‌شود، بیان داشت: این مسابقات با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها و اتحادیه موسسات قرآنی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 

رییس اداره امور قرآنی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی درادامه درباره دیگر برنامه های قرآنی این اداره‌کل در ایام الله دهه فجر گفت: چهار عنوان برنامه قرآنی ویژه شهرستان‌های استان و مشهد در این 10 روز برگزار می شود./934/202/ب2

ارسال نظرات