۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۳۱۰۲۶۸
حجت الاسلام سالک کاشانی:

عمق استراتژی ملت ایران در انتخابات نهفته است/ مجلس انقلابی و در خط امام در برابر شرق و غرب می ایستد

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس متدین، انقلابی و در خط امام و رهبری در برابر شرق و غرب ایستادگی می کند، انتخابات را عمق استراتژی ملت بزرگ ایران توصیف کرد.
احمد سالك، رئيس كميسيون فرهنگي مجلس

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تأکید بر این که یکی از وظایف شورای نگهبان حمایت و حفاظت از رأی مردم است، گفت: مجموعه هزینه های بیت المال برای انتخابات نیز از مصادیق حق الناس است که مربوط به نمایندگان مجلس می شود.

 

وی افزود: حفظ بیت المال به عهده مسؤولان نظام و همچنین مردم است که در آن حق الناس وجود دارد و باید از آن در انتخابات حفاظت کرد.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با تأکید بر این که رهبر معظم انقلاب با نگاهی بر جهان بینی اسلامی به انتخابات می نگرد، گفت: اگر مجلسی متدین، انقلابی و مردمی از انسان های صالح و در راه امام راحل شکل گیرد، این مجلس قدرتی در برابر ابر قدرت های شرق و غرب عالم است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که مجلس با قدرت موجب حفظ امنیت ایران از لحاظ مختلف می شود، افزود: دشمنان قدرت بازدارندگی را در مجلس شورای اسلامی می دانند و این قدرت موجب حفاظ امنیت مرزهای کشور می شود و برای کشور ریل گذاری قانونی می کند.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که عمق استراتژی ملت ایران در انتخابات نهفته است، گفت: مجلس صالح، قوی، قدرتمند، متخصص و متدین، در تعالی کشور نقش بسیار اساسی خواهد داشت.

 

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اگر رهبری و نظام را هم قبول ندارید، بازهم به پای صندوق ها بیایید، گفت: اگر انتخابات و مجلس با حضور حداکثری تشکیل شود، مشتی محکم بر یاوه گویان بین المللی خواهد بود.

 

به گفته وی، دشمن با بهره گیری از فضای مجازی و رسانه ها به دنبال ناامید کردن مردم است، از این رو حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامید کردن دشمنان می شود.

 

حجت الاسلام سالک گفت: مردم با تبعیت از رهبر معظم انقلاب موجب یأس و نا امیدی دشمن خواهند شد و پایه های نظام را مستحکم خواهند کرد./1307/ت302/ج1

ارسال نظرات