۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۳۰۶۵۶۸
رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی:

همه تلاش غرب فراموشی مفهوم واژه‌های ارزشی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: تمام تلاش غرب فراموشی مفهوم واژه‌هایی همچون شهادت، جهاد، ولایت، امام خمینی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بسیج است.
سيدمسعود نقيب، مسؤول سازمان بسيج رسانه سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سیدمسعود نقیب رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، امروز در دیدار مسؤولان این سازمان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: اکثر قریب به اتفاق اصحاب رسانه استان بسیجی هستند و همواره نسبت به مصالح نظام اسلامی ایران حساسیت خاص دارند.


وی با بیان این‌که دشمنان نظام که در رأس آن رژیم صهیونیستی، انگلیس و آمریکا قرار دارد، با راه‌اندازی جنگ نرم به دنبال استحاله فرهنگی ملت ایران هستند، افزود: تمام تلاش غرب فراموشی مفهوم واژه‌هایی همچون شهادت، جهاد، ولایت، امام خمینی، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بسیج است.


نقیب خاطرنشان کرد: در مقابل هجمه گسترده دشمنان نظام اسلامی ایران، رسالت رسانه‌ها به ویژه بسیجیان فعال رسانه‌ای به مراتب حساس‌تر از گذشته است، اتخاذ موضع انفعالی در قبال تهاجم گسترده غرب شایسته نیست، از این رو باید با تولید محتوای ارزشی در رسانه‌ها مقابل هجمه رسانه‌ای، فرهنگی و اعتقادی غرب ایستادگی کرد.


همچنین سیدمحسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی در سخنانی با اشاره به اهمیت و حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: هنوز نتوانسته‌ایم مردم و مخاطبان را به خوبی نسبت به وظایف نمایندگان و نقش حساس مجلس توجیه کنیم.


وی ادامه داد: اگر امام راحل فرمودند؛ مجلس در رأس امور است، این سؤال مطرح می شود که آیا توانسته‌ایم نهادی که در رأس امور است را به اندازه ارزش و جایگاهش به مردم بشناسانیم؟ رسالت امروز رسانه‌ها تبیین وظایف، جایگاه و نقش حساس نمایندگان مجلس به عنوان وکلای ملت است.


لطیفی با بیان این‌که بسیج رسانه می تواند در این مقطع حساس به رسالت خطیر خود عمل کند، افزود: مطبوعات، خبرگزاری‌ها و فضاهای مجازی سه عرصه مهم نقش‌‎آفرین در بسیج رسانه هستند که بایستی به نقش مهم خود در انتخابات آینده آگاه باشند، چراکه ایران اسلامی تنها کشوری است که مقابل استکبار ایستادگی می کند.


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که بسیج رسانه رسالتی مهم و حساس نسبت به دیگر اقشار بسیج در فضای امروز جامعه بر عهده دارد، افزود: اگر رسانه‌ها با قداست قلم مردم را نسبت به انتخاب اصلح و آگاهانه توصیه کنند، قطعا مجلس پویا و ارزشمند خواهیم داشت./935/202/ب3

ارسال نظرات