۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۳۰۵۷۷۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

نامه رهبری به جوانان غربی پیام اسلام راستین را به همه دنیا مخابره کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: با نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی و اروپایی، پیام اسلام راستین و اصیل به تمام دنیا مخابره شد.
حجت الاسلام يعقوبي - ديدار با مسؤولان بسيج دانشجويي حجت الاسلام يعقوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مسؤولان بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، با اشاره به انتشار دومین نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربی، اظهار کرد: با نامه رهبری به جوانان غربی پیام اسلام راستین و اصیل به تمام دنیا مخابره شد.

 

وی اضافه کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و طلاب و اساتید حوزه های علمیه به همراه سایر نخبگان جامعه باید در راستای تبیین نامه رهبری و رساندن این پیام به جامعه غربی به ویژه جوانان فعالیت داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با یادآوری تأکید رهبری مبنی بر جلوگیری از نفوذ دشمنان، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند نخبگان و مسؤولان هدف جریان نفوذی دشمن هستند به همین دلیل ضروری است تا فرمایش های رهبری در دانشگاه ها تبیین شود.

 

وی با بیان این که متأسفانه برخی از افراد نمی خواهند پیام های رهبری در جامعه پررنگ شود، تصریح کرد: دانشجویان باید با برگزاری کرسی های آزاداندیشی پیام های رهبری را در بین جامعه دانشگاهی تبیین کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با تأکید بر این که دانشجویان نباید اجازه دهند آسیب ها وارد دانشگاه شود، افزود: دانشجویان می بایست با افزایش آگاهی و بصیرت اسلامی خود در مقابل جریان نفوذی ایستاده و اجازه ندهند اهداف شوم دشمنان در محیط دانشگاه ها اجرایی شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی از دانشجویان خواست تا در زمینه جلوگیری از نفوذ دشمنان به دانشگاه ها با حفظ اتحاد و انسجام، از هیچ چیز نهراسیده و مأیوس نشوند چرا که هیاهو، عربده و کانال های انحرافی همواره وجود داشته و هیچ گاه نمی توانند در برابر پیام راستین به مؤفقیت برسند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان از فضای مجازی برای تحریک دانشجویان و شبهه افکنی اعتقادی و سیاسی در بین آنها استفاده می کند، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در مقابل این جریان نفوذی ایستادگی کرده و اجازه ندهند این جریان تداوم داشته باشد.

 

رییس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن شانزدهم آذر، روز دانشجو، بر برگزاری باشکوه مراسم این روز در مراکز آموزش عالی تأکید کرد و افزود: آن دسته از افرادی که برای شانزدهم آذر علیه نظام اسلامی برنامه ریزی کرده و قصد دارند این روز را به نام خود بزنند، تیرشان به سنگ خورده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی مناسبت هایی چون شانزدهم آذر، نهم دی، بیست و دوم بهمن، هفدهم شهریور و غیره را هیچ گاه فراموش نمی کند چرا که این ها ایام الله های ملت و نظام اسلامی ایران هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در پایان اظهار کرد: دانشجویان وظیفه دارند با کسانی که در دانشگاه ها سیاست بازی کرده و با استفاده از این محیط به دنبال دست یابی به اهداف شوم خود هستند، مبارزه و مقابله کنند./9314/پ202/ج

 

ارسال نظرات