۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۹۹۲۰۷

نمایش برخی از آثار برگزیده جشنواره اشراق در شبکه افق

خبرگزاری رسا ـ مدیران ارشد شبکه افق آمادگی خود را برای نمایش برخی از آثار برگزیده جشنواره اشراق در این شبکه اعلام کردند.
جشنواره فيلم اشراق

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست هم اندیشی مسؤولان جشنواره فیلم اشراق با مسؤولان شبکه افق برگزار شد، این نشست با حضور غفوری مسؤول گروه مستند شبکه افق و نماینده رمضان نژاد مدیر شبکه افق و مراد نظری عضو شورای سیاستگذاری جشنواره، بنکدار دبیر علمی و شکیبادل دبیر اجرایی جشنواره فیلم اشراق برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش بنکدار دبیر علمی جشنواره در آغازاین نشست همفکری از جشنواره‌ی سوم و جشنواره‌های گذشته گزارشی ارائه کرد و عنوان کرد: مهمترین هدف برگزاری جشنواره فیلم اشراق نمایش دین و مخصوصا حوزه‌های علمیه و طلاب در سینما و تلویزیون و دیگر رسانه‌ها است.

 

بنکدار ادامه داد: با توجه به اینکه در دو دوره گذشته  جشنواره استقبال خوبی از این  جشنواره صورت گرفت انتظار داریم با وجود اینکه یک سال وقفه در جریان برگزاری این جشنواره افتاده است آثار بیشتری به جشنواره سوم ارسال شود.

 

وی عنوان کرد: از آنجا که شبکه افق در راستای جبهه فرهنگی انقلاب شکل گرفته است و قرار است گفتمان انقلاب اسلامی را در ابعاد مختلف برای مخاطب فهیم تبیین کند و همچنین مولفه های ناشی از آرمان های دینی در سبک برنامه سازی و محتوای آثاررا متجلی کند به نظر می رسد سومین جشنواره فیلم اشراق و شبکه افق بتوانند همکاری های خوبی داشته باشند.

 

غفوری در ادامه نشست همفکری با اشاره به کار ارزشمندی که در راستای جشنواره فیلم اشراق انجام می شود گفت: با توجه به بازخوردهایی که از شبکه افق در میان مردم گرفته شده است لزوم ورود به چنین مباحثی و ساخت برنامه هایی با محتوای دینی احساس می شود.

 

وی با اشاره به تمایل مدیر شبکه افق برای همکاری با جشنواره تصریح کرد: با توجه به امکاناتی که شبکه افق در اختیار دارد آماده هر نوع همکاری در راستای اهداف و سیاستگذاری های شبکه افق با جشنواره فیلم اشراق می باشد.

 

غفوری در خصوص نمایش برخی از آثار منتخب سومین جشنواره فیلم اشراق در شبکه افق بیان کرد: امکان نمایش برخی از آثار منتخب جشنواره که شخصی هستند و صاحبان آثار تمایل به نمایش آثار خود در شبکه افق دارند با هماهنگی کارشناسان شبکه افق وجود دارد./998/د102/س

 

منبع: جشنواره فیلم اشراق

ارسال نظرات