۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۸۷۷۹۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

28 شهریور، آخرین مهلت نام‌نویسی ناشران برای شرکت در نمایشگاه کتاب تبریز

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی شمال‌غرب کشور از 9 تا 13 مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: 28 شهریور، آخرین مهلت نام‌نویسی ناشران برای شرکت در نمایشگاه کتاب تبریز است.
علي اکبر صفي‌پور، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي

علی‌اکبر صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز خبر داد و اظهار داشت: ناشران برای ‎نام‌نویسی و شرکت در نمایشگاه کتاب تبریز تا 28 شهریور می‎‏توانند به سایت www.icfi.ir بخش نمایشگاه‎‏های کتاب استانی مراجعه کنند.


وی با بیان این‌که سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری آذربایجان‌شرقی به همت مؤسسه نمایشگاه‎‏های فرهنگی ایران از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود، گفت: نمایشگاه از 9 تا 13 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‏‌‎های بین‌‏المللی تبریز برگزار می‎شود.


صفی‌پور با اشاره به این‌که نام‌نویسی ناشران علاقه‌مند به شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی در سه بخش قرآن، دفاع مقدس و بخش عمومی از طریق سایت مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به صورت جداگانه صورت می پذیرد، خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب تبریز مهم‌ترین رویداد فرهنگی شمال‌غرب کشور محسوب می شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که برگزاری همزمان نمایشگاه مطبوعات استان با نمایشگاه کتاب تبریز هنوز قطعی نشده است، گفت: طی روزهای آینده برگزاری یا عدم برگزاری نمایشگاه مطبوعات نیز به اطلاع عموم اصحاب رسانه و فعالان خبری استان خواهد رسید.


وی با اشاره به این‌که نمایشگاه کتاب تبریز سال گذشته بیش از یک میلیون نفر بازدیدکننده از سراسر کشور به ویژه استان‌های منطقه شمال غرب کشور داشته است، افزود: این نمایشگاه پس از نمایشگاه کتاب تهران، بزرگترین و پرمخاطب‌ترین نمایشگاه کتاب کشور محسوب می‌شود.


صفی‌پور با بیان این‌که ناشران برجسته در عرصه‌های مختلف همواره مشتاق به حضور در نمایشگاه کتاب تبریز هستند، تصریح کرد: زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تبریز نیز منحصر به فرد است، چراکه بهترین فرصت برای طلاب، دانشجویان و دانش‌آموزان است تا نسبت به تهیه کتب خود اقدام کنند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تقدیر از همکاری نزدیک شرکت نمایشگاه بین المللی تبریز در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز گفت: استانداری آذربایجان‌شرقی نیز پیگیری جدی نسبت به برگزاری این رویداد مهم فرهنگی داشته و دارد./935/302/ب2

ارسال نظرات