۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۷۳۶۶۶
معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس سیلی محکمی بر استکبار جهانی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ناصری با بیان این‌که روز جهانی قدس سیلی محکمی بر استکبار جهانی وارد کرد، گفت: حضور پرشور و عظیم مردم در این روز لرزه بر پیکره دشمنان اسلام انداخت.
راهپيمايي روز قدس در تبريز
حجت الاسلام ناصری، معاون تهذیب حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، در حاشیه راهپیمایی روز قدس، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: امام راحل روز قدس را با عمق نگری خود و توجه به مسائل پیش روی جهان اسلام طرح کردند، تا اتحاد مسلمین و مصالح جهان اسلام حفظ و مظلومیت ملت فلسطین به باد فراموشی سپرده نشود.
 
وی افزود: روز قدس، روزی است که بر پیکره جهان اسلام روحی دوباره دمید و اسلام و مسلمانان را حیاتی دیگر بخشید.
 
مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز با اشاره به بیانات امام راحل، تصریح کرد: روز قدس سیلی محکمی بر استکبار جهانی وارد کرد، استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی از این روز واهمه ای شدید دارد.
 
وی ادامه داد: وجود جریان های تکفیری و کروهک های تروریستی چون داعش و القاعده و جنایت های بی شرمانه و وحشیانه آنها که ریشه در دست های پلید استعمار دارد، اهمیت این روز را دوچندان کرده است.
 
این استاد حوزه ابراز داشت: امروز شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم، مردم با شعار های مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیسم و مرگ بر آل سعود خشم و انزجار خود را از جنایات آن ها فریاد زدند.
 
وی خاطرنشان کرد: مردم با وقوف بر توطئه‌های پلید استعمار و استکبار جهانی از حضور پرشوری در راهپیمایی برخوردار بودند، ملت با حضور پرشور خود آزادی فلسطین را از دست رژیم غاصب صهیونیستی فریاد زدند.
 
حجت الاسلام ناصری با اشاره به مذاکرات هسته ای و همزمانی آن با روز جهانی قدس، اظهار داشت: اسلام ناب محمدی در کشور ما احیا شد، از این رو دشمنان با شدت در مقابل ملت ایران و حقوق مسلم آنها ایستاده اند، این حضور حمایتی از تیم مذاکره کننده بود تا با نهایت قدرت در دفاع از حقوق ملت و حفظ خطوط قرمز نظام قدم بردارند./854/ت302/ح
ارسال نظرات