۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۶۹۴۵۸
امام جمعه کوهدشت:

تقویت برنامه های قرآنی دسیسه های دشمن را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهدشت با اشاره به تلاش دشمن در قالب برنامه های گوناگون در جهت تضعیف ارزش ها در جامعه، گفت: تقویت برنامه های قرآنی از گسترش دسیسه های دشمن جلوگیری می کند.
قرآن کريم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، صبح امروز در دیدار با مسؤولان قرآنی تبلیغات اسلامی کوهدشت از فعالیت های فرهنگی و قرآنی تبلیغات اسلامی این شهرستان تقدیر کرد.

 

وی با بیان این که عملکرد تبلیغات اسلامی کوهدشت از آغاز تاکنون رضایت بخش بوده و توانسته براساس وظایف تعریف شده خویش عمل کند، افزود: این نهاد باید در جهت توسعه برنامه های قرآنی فعالیت گسترده تری داشته باشد.

 

امام جمعه کوهدشت با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی در راستای رساندن حقایق اسلام به دنیا و شناساندن آن به مردم، برای پرداختن به امر تبلیغات دینی، به فرمان امام راحل تأسیس شد، اظهار داشت: تا به امروز به خوبی از عهده این وظیفه برآمده است.

 

حجت الاسلام طهماسبی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و تلاش دشمن در جهت کم رنگ کردن ارزش ها در جامعه به ویژه بین جوانان و نوجوانان تصریح کرد: با تقویت برنامه های قرآنی و تبیین آن بین جوانان باید جلوی گسترش برنامه های دشمن گرفته شود.

 

وی در ادامه تأکید کرد: برنامه ریزی های لازم جهت تهیه گزارش قرآنی از سوی شبکه قرآن سیما و انعکاس این گزارش در همین شبکه صورت گیرد.

 

فرشید محبی مقدم، کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت، در ادامه با اشاره به برنامه های قرآنی این نهاد در ماه مبارک رمضان افزود: طرح بینات 18، مراسم جزءخوانی و جمع خوانی قرآن کریم با همکاری مؤسسات قرآنی در کوهدشت برگزار می شود.

 

وی برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم را به‌ عنوان محور فعالیت های قرآنی بیان کرد و گفت: این مراسم با حضور مبلغان اعزامی در مناطق شهری و روستایی کوهدشت برگزار می شود.

 

محبی مقدم برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان مصری، استانی و شهرستانی را از دیگر برنامه های قرآنی در طول ماه مبارک رمضان بیان کرد./9459/پ202/ب4

ارسال نظرات