۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۶۱۴۳۲
مدیر مجمع خیرین مدرسه ساز همدان:

مدرسه سازی موجب افزایش عدالت آموزشی در کشور می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با اشاره به لزوم فراهم سازی امکانات آموزشی یکسان در سطح کشور، گفت: مدرسه سازی به افزایش عدالت آموزشی در کشور کمک خواهد کرد.
خيرين مدرسه ساز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، علی فراهانی، مدیر مجمع خیرین مدرسه ساز در استان همدان ظهر امروز با حضور در هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ملایر گفت: مدرسه سازی از امور باقیات صالحات بوده و از ثواب بسیار زیادی نزد خداوند متعال برخوردار است.


وی با اشاره به لزوم فراهم سازی امکانات آموزشی یکسان در سطح کشور، افزود: مدرسه سازی با افزایش سطح فرهنگی و کمک به برقراری عدالت در زمینه آموزش در کشور، به فرزندان این مرز و بوم، امکان ادامه تحصیل با آرامش خاطر را می دهد.


فراهانی با تجلیل از عملکرد خیرین مدرسه‌ساز ملایری، تصریح کرد: تا امروز 78 پروژه از سوی خیرین این شهرستان تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است که این امر نشان از مشارکت خوب و قابل توجه خیرین دارد.


این مسؤول با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره بیان داشت: این جشنواره هر سال با رویکرد تشویق خیرین به مشارکت بیشتر و افزایش سطح عدالت آموزشی و دسترسی همه دانش آموزان به امکان تحصیل در اقصی نقاط کشور برگزار می شود.


مدیر مجمع خیرین مدرسه‌ساز همدان به سخنی از امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: دانایی گنج گران‌بهایی است که خیرین مدرسه ساز با اقدامات خود به فرزندان این مرز و بوم اعطا می کنند، هدف از تشکیل مجمع خیرین مدرسه ساز نیز دعوت از خیرین جهت شرکت در این امر خداپسندانه و همکاری بیشتر میان دولت و مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه خیرین شهرستان ملایر حدود یک سوم پروژه های استان را به خود اختصاص داده اند، خاطرنشان کرد: مدرسه سازی با کمک به بهبود و رشد فرهنگ جامعه، آثاری ماندگار و ثواب اخروی فراوان برای خیرین به دنبال خواهد داشت.


 فراهانی در پایان مردم ملایر را به مشارکت و همکاری بیشتر در امر مدرسه سازی دعوت کرد./967/پ202/ح

ارسال نظرات