۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۲۶۰۲۵۷
مدیر مجمع خیران مدرسه ساز همدان:

مدرسه سازان بسترساز تعلیم و تربیت هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مجمع خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش ناحیه دو استان همدان با بیان این‌که مدرسه سازان بسترساز تعلیم و تربیت هستند، گفت: خیران مدرسه ساز همکاری خوبی با آموزش و پرورش داشته اند.
حجت الاسلام حسني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی، مدیر مجمع خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش ناحیه دو استان همدان بعدازظهر امروز در جمع خیران استان، خاطرنشان کرد: خیران، همکاران پر تلاش در کنار دستگاه علم و دانش هستند.


حجت الاسلام حسنی بیان داشت: خیران مدرسه ساز با فضیلت ترین افراد جامعه به شمار می روند و نقش مهمی در ایجاد فضاهای مناسب آموزشی دارند.


وی با اشاره به فضای مناسب آموزشی برای دانش آموزان، عنوان داشت: در نبود فضاهای مناسب آموزشی و امکانات حتی اگر معلم خوب و توانمندی باشد باز هم در انجام وظیفه اش به مشکل برخورد خواهد کرد.


مدیر مجمع خیران مدرسه ساز آموزش و پرورش تصریح کرد: خیران همواره در فرهنگ ما کارهای بزرگ و ماندگاری از خود بجا گذاشته اند و همکاری خوبی با آموزش و پرورش داشته اند، مدرسه سازی همچون ذخیره ای برای انسان در قیامت باقی خواهد ماند.


حجت الاسلام حسنی در پایان افزود: مدرسه سازان به عنوان بستر سازان تعلیم و تربیت در جامعه هستند و تعداد زیادی از مدارس استان، به همت خیران مدرسه ساز ساخته شده است./967/پ203/ب4

ارسال نظرات