۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۵۶۷۱۸
آیت الله علما:

هیچ کشوری با زورگویی و نسل کشی به اهداف خود دست نمی‌یابد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با بیان این‌که هیچ کشوری با زورگویی و نسل کشی به اهداف خود دست نمی‌یابد، گفت: کشور عربستان باید هشدارهای رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش خود کند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه 28 فروردین ماه جاری با اشاره به فرارسیدن هفته محیط زیست عنوان داشت: هفته زمین پاک برای این است که متوجه و متذکر شویم که محیط زیست، درختان و گیاهان را خوب نگه داشته و از بین نبریم.

 

وی در ادامه افزود: در آیات قرآن، روایات و دستورات اسلامی به حفظ محیط زیست تأکید شده، از این رو باید در مراقبت آن تلاش کنیم.

 

آیت الله علما با اشاره به سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس و شکست مفتضحانه نیروهای آمریکایی اظهار داشت: حادثه طبس مصداقی از امدادهای غیبی الهی برای انقلاب اسلامی و مردم ایران بود که بار دیگر قدرت مطلق الهی و مکر دشمنان خدا آشکار شود.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به حمایت و تأیید رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده تصریح کرد: تیم مذاکره کننده باید بیدار باشند و جای هیچ ابهام و تردیدی باقی نگذارند.

 

امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: تجربه نشان داده است که آمریکا و همدستانش به تعهدات خود وفایی نداشته و به نیروهای زیر دست خود نیز رحم نمی کنند از این رو تیم مذاکره کننده باید بیش از پیش مراقب دسیسه های این شیطان بزرگ باشد.

 

وی در ادامه با توجه به تجاوز عربستان به خاک یمن افزود: هیچ کشوری با نسل کشی و زورگویی به اهداف خود دست نمی یابد.

 

آیت الله علما در پایان تصریح کرد: آل سعود باید از ارباب های خود که با زورگویی هیچ نتیجه ای نگرفتند درس عبرت بگیرد و دست از کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن بردارد و به هشدارهای مقام معظم رهبری توجه و آنها را آویزه گوشش کند./967/پ201/ب4

ارسال نظرات