۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
کد خبر: ۲۵۰۹۴۷
استاد حوزه و دانشگاه:

معارف الهی بهترین پناهگاه برای نسل جوان در مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که قرآن کریم بهترین پناهگاه برای نسل جوان در مقابله با جنگ نرم است، افزود: قرآن راه نجات همه انسان ها است، پس باید با بهره گیری از معارف ناب الهی زمینه را برای تعالی و سعادت حقیقی جامعه دینی فراهم کنیم.
حجت الاسلام و المسلمين بي آزار شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام عبدالکریم بی‌آزار شیرازی، استاد حوزه و دانشگاه در  حاشیه سومین جشنواره شیوه‌های نوین تدریس معارف دین در مجتمع شهید مطهری بندرانزلی با اشاره به جاذبه هایی که در وسایل  تبلیغاتی دشمن وجود دارد، اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام برای تغییر فرهنگ ایران اسلامی و سوق دادن جوانان ما به سمت فرهنگ غربی طراحی و برنامه دارند و در این حوزه بسیار هزینه می کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که قرآن کریم بهترین پناهگاه برای نسل جوان در مقابله با جنگ نرم است، افزود: قرآن راه نجات همه انسان ها است، پس باید با بهره گیری از معارف ناب الهی زمینه را برای تعالی و سعادت حقیقی جامعه دینی فراهم کنیم.

 

وی با تاکید بر این که در جنگ نرم باید به وسایل و لوازم سلاح‌های روز مسلح و توان خود را افزیش دهیم، تصریح کرد: بهترن الگوی اخلاق برای جوانان ائمه اطهار (ع) هستند.

 

حجت الاسلام بی آزار شیرازی با بیان این که دین اسلام بر پایه اخلاق است، خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی که اصول و ارزش های دینی در جامعه حاکم است، اخلاق‌مداری باید در جامعه ترویج پیدا کند.

 

وی ضرورت نهادینه شدن اخلاق اسلامی در جامعه را حرکت در مسیر اسلام ناب محمدی و اخلاق پیامبر و اهل بیت(ع) دانست و تصریح کرد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمنان علیه این نظام، انقلاب و تبلیغات گسترده دشمن برای بی هویت کردن نسل جوان، می طلبد نوجوانان و جوانان را بیشتر به سمت فعالیت های قرآنی سوق دهیم و با تشویق و ترغیب آنان به سمت فراگیری رهنمودها و آموزه های قرآنی، آنان را در برابر این حربه و توطئه های شوم بیمه کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که سبک ها و شیوه های بسیار نوینی از سوی دشمنان در قالب تهاجم فرهنگی به جوانان تزریق می شود و آنان را به سمت خود جذب می کند، اظهار داشت: متأسفانه امروز فرزندان ما، فرزندان ماهواره کامپیوتر و اینترنت هستند./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات