۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۲۲۶۱۳۹
آیت‌الله صفایی بوشهری:

سکولار‌ها هنوز پی به اندیشه باطل خود نبرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: غدیر و نصب ولایت امیر مؤمنان به عنوان امامت و رهبری جامعه منطق مستحکم اسلام در نفی سکولاریسم است.
آيت الله صفايي بوشهري:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری،‌ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقشار مردم در روز غدیر اشاره کرد و گفت: غدیر و نصب ولایت امیر مؤمنان به عنوان امامت و رهبری جامعه منطق مستحکم اسلام در نفی سکولاریسم است.

وی در ادامه افزود: الآن هم در جامعه ما برخی از افراد یا به صراحت و گاهی هم با عمل می‌گویند که اندیشه سکولار داریم.

خطیب جمعه بوشهر افزود: خیلی  از انقلاب‌ها بر اساس  اسلام نبوده و شکست خوردند مانند مصر و کشورهای دیگر.

وی با خطاب به کسانی که نگاه سکولار به اداره جامعه دارند بیان داشت: چرا این افراد هنوز نفهمیده‌اند و یا خود را به نفهمی می‌زنند و نگاه سکولار دارند.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه به بخش دیگر سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: هر اختلافی که در میان سرزمین‌های اسلامی دیده می‌شود بین شیعه و سنی بدانند که این از ناحیه دشمنان است، وحدت بین فرق اسلامی یک واجب است که همه باید مراعات کنند.

امام جمعه بوشهر همچنین به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار رمضان عبدالله دبیر کل جبهه جهاد اسلامی با وی اشاره و اظهار کرد: باید ساحل غربی در عرصه میدان با رژیم اشغالگر قدس وارد شود و مقاومت گسترده شود.

وی با یادآوری روز شنبه به عنوان روز ورزش و آغاز هفته تربیت بدنی افزودند: باید مسؤولین در استان بوشهر که دومین استان جوان در کشور است به مسئله ورزش توجه ویژه داشته باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری همچنین حمایت از تیم‌های ورزشی را در استان خواستار و یادآور شد: سامانه مدیریت اقتصاد ورزش باید در استان ایجاد گردد که نبود آن به شدت این استان را دچار آسیب کرده است .

وی بیان داشت: بسیاری از مراکز صنعتی و دولتی و خصوصی هستند که از این استان استفاده می‌کنند اما خدمات آن‌ها هم در عرصه فرهنگی و ورزشی بسیار ضعیف است.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه حکم اعدام شیخ النمر باقر النمر رهبر شیعه عربستان که به خاطر مخالفت با حکومت وهابی عربستان این حکم بر علیه او صادر شده است را محکوم کردند.

وی خاطر نشان کرد: یک روحانی شیعی فریاد زده است از ظلم و بیداد یک رژیمی که با هیچ یک از موازین حقوق بشری همراه نیست .

خطیب جمعه بوشهر در پایان گفت: آن مجامع حقوق بشری که این قدر منحرفند چرا عربستان را محکوم نمی‌کنند و این به خاطر آن است که دست آن‌ها با عربستان در یک کاسه است و آن‌ها حقوق بشر را این‌گونه تعبیر کرده‌اند که حقوق بشری که به سود جهان سلطه است./9191/د101/ن 

ارسال نظرات