۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۲۲۲۰۹۴
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه یاد یاران با حضور آیت الله نوری همدانی افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ‌ نمایشگاه یاد یاران که به همت سپاه علی بن ابی طالب(ع)بر پا شده است با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی کار خود را آغاز کرد.
ياد ياران سفر کرده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نمایشگاه یاد یاران استان قم شب دوشنبه با حضور حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید افتتاح شد؛ پس از بازدید از نمایشگاه، نماز مغرب و عشاء به امامت ایشان برگزار شد.

بازدید از این نمایشگاه تا ششم مهر ماه ادامه خواهد داشت و مکان برگزاری آن نیز حد فاصل مسجد مقدس جمکران تا شهرک قدس(پشت کوه خضر) است.


از جمله برنامه‌های این نمایشگاه می توان به برگزاری عملیات عاشورای 2 اشاره کرد و همچنین هر شب یکی از شخصیت‌های نظامی، لشکری، کشوری و سیاسی در این نمایشگاه به ایراد سخن می‌پردازند.


مسؤولان برگزاری این نمایشگاه پیش‌بینی کرده‌اند که امسال پذیرای بیش از 150 هزار نفر بازدید کننده باشند؛ عموم علاقه‌مندان می‌توانند در روزها و شب‌های هفته دفاع مقدس در دو نوبت صبح و عصر از نمایشگاه بازدید به عمل آورند.


بر اساس این گزارش نمایشگاه یاد یاران به همت سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) بر پا شده است و برخی ادارات و نهادهای دولتی قم نیز با موضوعات گوناگون اجتماعی و فرهنگی شرکت کرده‌اند.

گفتنی است در هفته دفاع مقدس در استان برنامه‌های متنوعی برگزار می شود که از جمله آنها می‌توان به رژه نظامی در بلوار پیامبر اعظم(ص)، برنامه پیاده روی خانوادگی از گلزار علی بن جعفر(ع) به سمت میدان بزرگ امام خمینی(ره) اشاره کرد./928/پ202/ی

ارسال نظرات