۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۲۱۰۵۳۷
امام جمعه بندرعباس:

ایمان مردم در گرو آبادانی و عمران معنوی مساجد است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بندرعباس، گفت: ایمان مردم در گروی آبادانی و عمران معنوی مساجد است و روحانیان و علما باید راه، سیره، منش و خط امامان معصوم(ع) را با استدلال محکم برای مردم اثبات کنند.
آيت الله نعيم آبادي امام جمعه بندرعباس و نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، امام جمعه بندرعباس در همایش طلایه‌داران تبلیغ که امروز دوشنبه، دوم تیر در سالن غدیر آموزش و پرورش بندرعباس برگزار شد، ضمن تبریک هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مؤثری در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارد.

 

وی افزود: استقرار عالمان دینی در مساجد شهری و روستایی یکی از اقدامات مهم و مؤثر سازمان تبلیغات در امر گسترش دین و اسلام و ترویج فرهنگ دینی است که طی دهه‌های اخیر می‌توان به‌عنوان یک عملکرد مثبت از آن نام برد.

 

امام جمعه بندرعباس مسجد را کانون نور دانست و گفت: هر قدمی که انسان به‌سوی مسجد بر می‌دارد باعث می‌شود تا گناهی از او بخشیده و ثوابی نیز نصیبش شود.

 

آیت‌الله نعیم‌آبادی مسجد را بهترین مکان برای هدایت بشر خواند و اظهار کرد: ایمان مردم در گروی آبادانی و عمران معنوی مساجد است و روحانیان و علما باید راه، سیره، منش و خط امامان معصوم(ع) را با استدلال محکم برای مردم اثبات کنند؛ مساجد دیده‌بان دین هستند و انجام این وظیفه مهم در اختیار علما، مداحان و هیأت‌های مذهبی قرار دارد./919/د102/ب4 

ارسال نظرات