۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۹۵۰۸۶
دبیرکل مجمع جهانی تقریب:

اهداف تقریبی تنها با همکاری همه نهادهای کشور محقق خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با ابراز گلایه شدید از همه نهادها و دستگاه های کشوری به دلیل عدم همکاری با این مجمع، گفت: اهداف مجمع تنها با انسجام و همکاری همه نهادهای کشور امکان تحقق دارد.
آيت الله محسن اراکي، دبيرکل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی همکاری همه دستگاه ها و نهاد های کشور را برای تحقق اهداف این مجمع ضروری خواند.

وی افزود: اگر تقریب مذاهب سیاست کلی نظام ما است باید از دولت گرفته تا همه دستگاه های تبلیغاتی و رسانه ای کشور با این مجمع همکاری کنند؛ اما متأسفانه به غیر از مراجع عظام تقلید هیچ کس با ما همکاری نمی کند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در این راستا، گفت: برای این که یک خبر تقریبی در صدا و سیما پخش شود باید بارها با آنها ارتباط بگیریم و در آخر به زبان قول همکاری می دهند اما در عمل هیچ کاری نمی کنند.

آیت الله اراکی همچنین از شبکه العالم نیز ابراز گلایه و خاطرنشان کرد: در این مدتی که بنده این مسؤولیت را به عهده گرفته ام پس از پیگیری های مستمر و تلاش زیاد اخیرا العالم یک مصاحبه با من انجام داد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی یکی از مهم ترین موانع پیش روی این مجمع را مشکلات مالی عنوان کرد و ابراز داشت: اگر بخواهم جزئیات کارهایی که برای تأمین مالی فعالت های خود انجام می دهیم را شرح دهم بسیار تأثرآور است؛ ما با چنگ و دندان این کارها را انجام می دهیم درحالی که هیچ امکاناتی نداریم.

آیت الله اراکی در پایان از حضرت آیت الله نوری همدانی برای حضور و ایراد سخنرانی در بیست و هفتمین کنفرانس تقریب مذاهب اسلامی(وحدت)دعوت به عمل آورد و گفت: حضور شما موجب تقویت این برنامه و اثر گذاری بهتر آن خواهد شد./928/پ202/ج

 

ارسال نظرات