۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۸۲۵۵۳
مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور روحانیت:

حماقت آمریکا رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت گفت: حماقت آمریکا در حمله نظامی به سوریه مانند دخالت در عراق و افغانستان به بهانه‌های واهی است.
روحيه سربازان در سوريه

حجت الاسلام قهرمان احمدی، مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به تهدید حمله نظامی آمریکا به سوریه اظهار داشت: هنوز مقامات آمریکا از هزینه‌های سرسام‌آور باتلاق عراق و افغانستان خارج نشده‌اند که رییس جمهور این کشور به دنبال ماجراجویی دیگری است.


وی خاطرنشان کرد: به یقین مردم آمریکا مخالف آغاز جنگی دیگر در منطقه هستند، در صورت آغاز جنگ احتمالی سوریه مقامات آمریکا از یک سو با بحران نارضایتی گسترده مردم روبه رو خواهند شد و از سویی دیگر توان هزینه میلیارد دلاری را ندارند، با این اوصاف ایالات متحده همچنان بر طبل جنگ می کوبد.


امام جمعه هریس افزود: برخی از سران کشورهای عربی منطقه در شرایطی از حمله نظامی آمریکا به سوریه حمایت می کنند، که از این حقیقت غافلند اگر امروز آمریکا به سوریه حمله کند فردا به آنان نیز رحم نخواهد کرد، همان اشتباه تاریخی که صدام مرتکب شد و در نهایت به دست خود آمریکایی ها اعدام شد.


حجت الاسلام احمدی با بیان این‌که سران برخی از کشورهای عربی بحران در منطقه و تضعیف مقاومت اسلامی را راهی برای تداوم سلطنت ظالمانه خود می دانند، گفت: امروزه برخی از کشورهای منطقه در میان مردم خود با بحران مشروعیت روبرو هستند، شرایط جنگی زمینه مناسبی را برای تضعیف نزدیک به فروپاشی آنها فراهم خواهد آورد.


مشاور استاندار آذربایجان‌شرقی در امور روحانیت با اشاره به بخش هایی از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: رهبر انقلاب  تهدید و دخالت احتمالی آمریکا را یک فاجعه برای منطقه ارزیابی کردند، فاجعه ای که بیش از هر کشوری دامن خود آمریکا و کشورهای حامی‌اش را خواهد گرفت.


وی با بیان این‌که حماقت آمریکا در حمله نظامی به سوریه مانند دخالت در عراق و افغانستان ب
ه بهانه‌های واهی است، تصریح کرد: هرچند یکی از اهداف پشت پرده این جنگ احتمالی تأمین امنیت برای اسرائیل است، اما آنچه مسلم است؛ بزرگ ترین ضربه در این جنگ متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود./935/ت303/س

ارسال نظرات