۱۳ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۳۲۰۴۶
مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه:

نمایشگاه طلیعه ظهور حقیقت مهدویت را بیان کند

خبرگزاری رسا ـ مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: نمایشگاه طلیعه ظهور باید خود را ملزم به ارائه حقایق مهدویت و نقل احادیث مستند و بیان مطالب صحیح کند.
سيد جلال رضوي مهر مدير کل امور ديني و اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خيريه

 

 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی مهر، مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه، با بیان اینکه عصر کنونی، عصر ظهور است، اظهار کرد: مهدویت با فطرت بیدار انسان‌ها گره خورده است و هرکس که خود را از مهدویت جدا بداند، برای خود حیاتی در نظر نگرفته است.

وی با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت در همه ادیان و ملل وجود دارد، گفت: امروزه مهدویت از موضوعات مورد پسند جوانان است و در ایام مرتبط با آن، شاهد حضور پرشور جوانان هستیم.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برپایی نمایشگاه طلیعه ظهور ابراز داشت: این نمایشگاه باید خود را ملزم به بیان حقیقت مهدویت کند و چون خورشیدی بدرشد.

وی ادامه داد: نقل احادیث مستند و بیان مطالب صحیح، دوری از خواب‌های خرافه و بی‌اساس و عدم ترویج کتاب‌هایی که مآخذ اسلامی ندارد از جمله اقداماتی است که این نمایشگاه در راستای احیای انقلاب علمی مهدویت می‌تواند به انجام رساند.

رضوی مهر با اشاره به وجود روایات غنی و نص صریح قرآن در مورد مهدویت و منجی موعود بیان کرد: از نمایشگاه طلیعه ظهور انتظار می‌رود که انتظارات ولی عصر(عج) از مردم جامعه اسلامی و مدینه فاضله را تبیین کند.

وی افزود: این نمایشگاه باید علاوه بر فلسفه ظهور برنامه‌هایی چون مهرورزی، حرمت همسایگان، پیاده کردن دستورات قرآن در زندگی فردی و اجتماعی، عدم وابستگی به صهیونیسم و... را ترویج کند.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن تشکر از دست‌اندرکاران نمایشگاه طلیعه ظهور ابراز امیدواری کرد: احساس و تعقل جوانان نسبت به مهدویت بیشتر شده باید بتوان نمایه‌های علمی خوبی را از طریق این نمایشگاه به جامعه و به ویژه به نسل جوان منتقل کرد./919/د102/ن

ارسال نظرات