۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۲۲۷۶۸
جانشین سیاسی ستاد مشترک سپاه:

تحریم های دشمن در آستانه انتخابات مجلس بی نتیجه است

خبرگزاری رسا ـ جانشین معاونت سیاسی ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تهدید و تحریم های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، برای تحت الشعاع قرار دادن انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بی نتیجه است.
تحريم
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، رسول سنایی راد جانشین معاونت سیاسی ستاد مشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در نشست روشنگری و بصیرت حوزه مقاومت ام البنین تبریز با اشاره به تحرکات اخیر دشمنان در آستانه انتخابات اظهار داشت: تهدید و تحریم های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، برای تحت الشعاع قرار دادن انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بی نتیجه است.

سنایی راد افزود: با وجود برنامه ریزی های دشمنان برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات آینده، اقتدار ملت ما با حضور پر شور در انتخابات بار دیگر رقم خواهد خورد و منویات رهبری به بهترین شکل ممکن جامه عمل خواهد پوشید.

وی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یکی از خواسته های مهم نظام و رهبری عنوان و اظهار کرد: بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت باید به ترفند دشمنان برای مایوس کردن ملت ایران توجه کنند تا با خنثی سازی این توطئه ها، زمینه های مشارکت عمومی مردم در این عرصه مهم فراهم شود.

سنائی راد اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در صدد هستند با راه های مختلف از جمله تهدید و تحریم بر انتخابات ما اثر بگذارند، اما نمی دانند که ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی همچون گذشته با آگاهی و بصیرت هوشمندانه برای مقابله با ترفندهای دشمنان محکم و استوار خواهد ایستاد.

وی، ایجاد زمینه و فضای آرام برای حضور پرشور مردم در انتخابات و میزان مشارکت بالای مردم را از مهم ترین اهداف نظام سیاسی کشور برشمرد و افزود: انتخابات باید هوشمندانه برگزار شود و افراد مورد انتخاب را بر اساس شاخص های مردمی و مکتبی محک بزنیم./935/د102/س
ارسال نظرات