۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۷۵۲۹۰
آیت الله علما:

رفع مشکلات مناطق محروم اولویت کاری مسؤولان باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه حامی اصلی انقلاب اسلامی محرومین و مستضعفان جامعه بوده اند، گفت: رفع مشکلات مناطق محروم اولویت کاری مسئولان باشد.
آیت الله علما

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در بازدید از مسجد انصار الحسین (ع) شهرک شاطر آباد (شهیاد) و دیدار با مردم، اظهار داشت: حامی اصلی انقلاب اسلامی محرومین و مستضعفان جامعه بوده اند و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و همه کسانی که قبول مسئولیت در این نظام کرده اند باید بدانند که وظیفه اصلی آنها رسیدگی به محرومین جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه رفع مشکلات مناطق محروم اولویت کاری مسؤولان باشد، افزود: این شهرک دارای مشکلات زیادی است که همه مسئولان باید در حد توان خود و در اسرع وقت در برطرف کردن این مشکلات کوشا باشند.

گفتنی است، در این نشست مردم این شهرک به مشکلاتی همچون عدم ساخت مدرسه، پل عابر پیاده، عدم وجود روشنایی در معابر، نبود آسفالت بعضی معابر و کوچه ها، مشکلات فاضلاب، نبود پاسگاه انتظامی، وجود مغازه های ضایعات فروشی در این محله، اشاره کردند.

ارسال نظرات