۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۵۶۵۸۴۹
آیت الله حیدری:

مسؤولی که در خط ولایت باشد از آمریکا ترسی ندارد

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه در زمان غیبت، فقهای ربانی شیعه آیات خداوند بر روی زمین هستند، گفت: کسانی که خط ولایت را می روند از تهدید رییس جمهور آمریکا باکی ندارند.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جمع فرماندهان، پرسنل و نیروهای سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه رییس جمهور سابق آمریکا نیکسون در نطق ریاست جمهوری خود گفت که زندگی را جز در مسیر پوچی نمی بیند، عنوان داشت: رییس جمهور آمریکایی که بمب اتم و همه چیز دارد، زندگی را پوچ می بیند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه پوچی زندگی انسان نتیجه بی خدایی است، خاطرنشان کرد: ناامیدی بر بی خدا مستولی می گردد و آن کس که از یاد خداوند غافل شود در قیامت کور و نابینا محشور خواهد شد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه کوری باطنی، کوری قلبی و بی بصیرتی در این دنیا انسان را در آخرت نابینا محشور خواهد کرد، افزود: قرآن ظاهر و باطن دارد؛ وهابی ها فقط ظاهر قرآن را دیده و عمل می کنند، اما ما شیعیان افزون بر توجه به ظاهر قرآن با تأویل آیات تلاش در فهم باطن آن می کنیم.

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه آیات الهی بر سه قسم هستند، ادامه داد: نخست آیات تکوینی یا همان جهان خلقت هستند که از هر کجای آن بنگریم به خالق هستی خواهیم رسید، دوم آیات تشریعی که همان ادیان و احکام الهی هستند و سوم آیات انسانی و همان انسان های کاملی هستند که از طرف خداوند برای هدایت بشر آمده اند.

وی با بیان اینکه لفظ آیت الله العظمی نخستین بار برای امیرالمؤمنین به کار رفته است، تصریح کرد: در زمان غیبت، فقهای ربانی شیعه آیات خداوند بر روی زمین هستند، فقهای ربانی شیعه مانند امام راحل رضوان الله عليه و رهبر انقلاب هستند که بصیرت و پیش بینی های صحیح وی را به عینه دیده ایم.

نماینده مردم خوزستان در محلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رهبری نسخه ای از امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: وی از نظر بصیرت و روشن بینی شباهت های فراوان به امام خمینی(ره) دارد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: امام راحل فرمود که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، اکنون چهل سال است که می بینیم با همه فشارهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی به ملت ایران باز هم آمریکا به هیچ موفقیتی دست نیافته و هیچ غلطی نتوانسته بکند.

آیت الله حیدری اظهار داشت: اینکه رهبری گفتند آمریکا قابل اعتماد نیست را امروز تجربه کردیم و باز هم گفتند که اگر می خواهید با اروپا مذاکره کنید تضمین جدی و عملی بگیرید گرچه به اینها هم اعتمادی نیست.

وی ادامه داد: کسانی که خط ولایت را می روند از تهدید رئیس جمهور آمریکا باکی ندارند، کسی که دلش به خدا وصل باشد از کسی جز خدا نمی هراسد اما کسی که به خدا وصل نباشد از سایه خود هم می ترسد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ایام تلاوت و تدبر در قرآن است، گفت: امت اسلامی هرچه ضربه دیده به علت دوری از قرآن است، سران کشورهای اسلامی در ترکیه جمع شدند که فقط بیانیه بدهند؟ از خانه هایتان هم می توانستید بیانیه بدهید. چرا تنبلید؟ چرا کرخت اید؟ چرا در راه خدا جنگ نمی کنید؟.

امام جمعه موقت اهواز گفت: نیروهای مقاومت اسلامی سدی در برابر صهیونیست ها شده و مجاهدانه از اسلام دفاع می کنند، امیدواریم این مقاومت اسلامی به تعبیر رهبری پیش از ۲۵ سال رژیم صهیونیستی را از بین ببرد./۹۴۵۶/د103/ب1

ارسال نظرات