۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۲۸۹۰۰
آیت الله قرهی:

بعد از ظهور مردم قاتلان ائمه معصومین را بیشتر لعن می‌کنند

آیت الله قرهی گفت: زمانی که امام زمان(عج) ظهور کرده و دنیا را به مدینه فاضله تبدیل کنند آن زمان مردم بیش از گذشته ظالمانی مثل بنی‌امیه را لعنت خواهند کرد.
قرهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله روح الله قرهی موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) شامگاه پنج‌شنبه در مراسم عزاداری امام حسین(ع) که در مسجد امام مهدی(عج) برگزار شد، گفت: از ویژگی‌های انسان کامل عبد خدا شدن است، معنای «انا لله و انا الیعه راجعون» نیز همین است.

وی افزود: بر اساس آیات و روایات معصومین(ع) خداوند انسان را به صورت جدی دوست دارد و نمی‌خواهد همچون حیوانات پست شوند چراکه از روح خود در او دمیده است که به بزرگی برسد.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) ادامه داد:  خداوند ائمه معصومین(ع) را که تماما نور اسما و صفات الهی هستند را برای هدایت بشری فرستاد، اما همه اشتباه بشر اینجا بود که نفهمید باید مطیع امام باشد و برای بندگی الهی از امام اطاعت محض داشته باشد.

آیت الله قرهی بیان داشت: اهل سقفیه به واسطه اندک سوادی که داشتند فکر کردند که صاحب نظر هستند با همین عقل اندک خود امام را کنار زدند در حالیکه اگر همه عقل‌های دنیا از اول تا آخر کنار هم جمع شوند قطره‌ای از عقل امام نمی‌شوند چراکه خداوند امام معصوم را عقل کل قرار داده است.

وی گفت: همه عزت دنیا و آخرت در اطاعت از امام است چراکه امام همچون خورشیدی دنیا و آخرت بشریت را پرنور می‌کند.

موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) ابراز کرد: زمانی که امام زمان(عج) ظهور کنند و دنیا را به مدینه فاضله تبدیل نمایند آن زمان مردم بیش از گذشته ظالمانی مثل بنی‌امیه را لعنت خواهند کرد که مردم را تا این زمان از امام محروم کردند چراکه می‌بینند دنیا با وجود امام چه بهشت و حسنه‌ای شده است.

آیت الله قرهی در پایان خاطرنشان کرد: امام همچون آب گوارایی است که تشنگی معرفت انسان را سیراب می‌کند سوالات انسان درباره حقایق عالم را به بهترین شکل آن پاسخ می‌دهد./807/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات