۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۱۳۲۳۶

تمدید ارسال مقاله همایش «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب»

دبیرخانه همایش ملی «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب » دانشگاه الزهرا(س)، از تمدید ارسال چکیده مقالات تا یک شهریورماه به این همایش و اصل مقالات تا ۳۰ شهریور ماه خبرداد.
همایش ملی کنگره عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همایش ملی «نگرش علمی و کاربردی به عفاف و حجاب» در نظر دارد تا جامعه‌ دانشگاهی و فرهیخته‌ کشور را به یک گفتمان علمی رهنمون سازد و دریچه‌ای نو به مسأله‌ عفاف و حجاب در جامعه باز کند تا در راستای تحقق فرهنگ عفاف و حجاب و اعتلای جامعه اسلامی گام هایی نوین برداشته شود.

این همایش با محوریت الهیات و مبانی معرفتی، ارتباطات و رسانه‌ها، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری، بهداشت و سلامت، جامعه شناسی و علوم اجتماعی، حقوق، علوم تربیتی و روانشناسی، هنر و ادبیات، 7 و 8 آذرماه برگزار می شود.

هم افزایی جامعه علمی در افزایش دانش عفاف و حجاب، دانش افزایی نسل جدید نسبت به ابعاد مختلف عفاف و حجاب، آسیب شناسی مسأله عفاف و حجاب، زمینه سازی به منظور تقویت باوری عملگرا در حفظ و صیانت از اصل عفاف و حجاب و تولید و نشر متون علمی در حوزه عفاف و حجاب از اهداف برگزاری این همایش عنوان شده است.

همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی، تجلیل از فعالان علمی - فرهنگی و فراخوان طرح‌ها و ایده‌های برتر کاربردی در حوزه ترویج عفاف و حجاب از برنامه‌های جانبی این همایش دو روزه محسوب می‌شود.

شایان ذکر است؛ بر اساس اعلام دبیرخانه تا کنون 288 مقاله در محورهای هشت گانه ارسال شده و 461 نفر نیز در این همایش ثبت نام کرده اند که بدین ترتیب مهلت ارسال چکیده مقاله تا 1 شهریور ماه و مهلت ارسال اصل مقالات تا 30 شهریور 96 تمدید شده و 7 و 8 آذرماه به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی دانشگاه الزهرا(س) برگزار می شود.

لازم به ذکر است بخش ویژه این همایش ملی به فراخوان طرح ها و ایده های برتر کاربردی در حوزه عفاف و حجاب اختصاص یافته است و علاقه مندان می توانند در سه محور دانشجویی، مردمی و موسسات فعال، تا 30 شهریور 96  آثار خود را به پست الکترونیکی hamayesh.farhangi@alzahra.ac.ir ارسال کنند.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی http://elmiefaf.alzahra.ac.ir مراجعه کنند./864/پ204/ب1

ارسال نظرات