۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۵۰۸۱۵۰
عضو ارشد حزب الله:

زبان تهدید صهیونیست‌ها در حال عقب نشینی است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تأکید کرد که صهیونیست ها دیگر از زبان تهدید علیه لبنان استفاده نمی کنند.
شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که در عین التینه برگزار شد، تحولات سیاسی را به سود محور مقاومت توصیف کرد و گفت: زبان تهدید که از سوی دشمن صهیونیستی علیه لبنان استفاده می شد هم اکنون در حال عقب نشینی است و صهیونیست ها به صراحت اعلام می کنند که خواستار جنگ نیستند.

وی افزود: مقامات نظامی و سیاسی رژیم اشغالگر همواره لبنان را به جنگ و بازگشت به 50 سال قبل تهدید می کردند، اما دیگر چنین سخنانی از آنها شنیده نمی شود.

این روحانی لبنانی تأکید کرد که پروژه تکفیری در منطقه نیز به سوی شکست گام برمی  دارد و در عراق و سوریه در آستانه سقوط و فروپاشی است. مواضع سیاسی برخی دولت های غربی در قبال سوریه نیز به سود این نظام در جریان است.

حجت الاسلام دعموش خاطرنشان ساخت: همه این تغییرات به دلیل حضور و جهاد و دستاوردها و پیروزی ها و جانفشانی ها و خون شهدا حاصل شده است.

وی ادامه داد: دشمن صهیونیستی از جنگ با لبنان هراس دارد زیرا از قدرت مقاومت و تجربه و امکانات آنها به شدت هراس دارد. دشمن کاملا می داند جنگ با مقاومت بهای سنگین و غیرقابل تحملی برایش به دنبال خواهد داشت.

عضو ارشد حزب الله اظهار داشت که داعش به دلیل دستاوردهای میدانی ارتش سوریه و عراق و بسیج مردمی و همپیمانان آنها به بازماندگانی در صحرای بین عراق و سوریه مبدل شده اند و اعلام پیروزی بر داعش در آینده ای نزدیک صورت می گیرد./980/ب902/د

ارسال نظرات