۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۰۷۴۰۵
با حضور نماینده مردم فارسان در مجلس؛

نشست اعضای هیأت امنای مدرسه علمیه زینبیه فارسان برگزار شد

مدیر حوزه علمیه زینبیه(س) فارسان از برگزاری نشست اعضای هیأت امنای این مدرسه علمیه با حضور نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

خانم فاطمه امیدی، مدیر حوزه علمیه زینبیه(س) فارسان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، به برگزاری نشستهای اعضای هیأت امنای این مدرسه به صورت مستمر اشاره کرد و افزود: نشستهای اعضای هیأت امنا به صورت حداقل فصلی یک بار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نشستها برای همفکری در راستای رشد همه جانبه مدرسه و طلاب و رفع مشکلات برگزار می شود، اظهار کرد: روز گذشته دومین نشست اعضای هیأت امنای مدرسه علمیه زینبیه(س) در فصل بهار سال جاری با حضور مهمانان ویژه از جمله نماینده مردم شهرستان فارسان در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای شهر و سایر اعضای هیأت امنا در محل مدرسه برگزار شد.

امیدی با اشاره به اینکه ریاست هیأت امنای مدرسه علمیه زینبیه(س) بر عهده امام جمعه شهر فارسان است، ابراز کرد: به یقین نقش ایشان و سایر اعضا در رفع مشکلات مدرسه و رشد و پویایی همه جانبه غیرقابل انکار است که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه حضور نماینده مردم شهرستان فارسان در نشست اعضای هیأت امنا با پیگیری رییس هیات امنا صورت گرفت، افزود: در نشست روز گذشته گزارش جامعی از فعالیتهای صورت گرفته در مدرسه و همچنین مشکلات پیش رو خدمت نماینده مردم شهرستان در مجلس جهت کمک و پیگیری امور ارائه شد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه آقای کاظمی، نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد جهت پیگیری مشکلات را دادند، گفت: کمبودها، مشکلات و نیازهای مدرسه به خوبی برای مسؤولان تشریح شد تا انشالله با همیاری و همفکری آنها مدرسه به جایگاه و رشد مطلوب برسد.

این مقام مسؤول فضاسازی محوطه مدرسه را از مهمترین اولویتها و کمبودهای مدرسه علمیه زینبیه(س) بیان کرد و افزود: از آنجایی که ساختمان مدرسه نوساز است و با کمک خیرین و مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تکمیل شده است، باید نسبت به فضاسازی محوطه آن نیز توجه ویژه ای شود که در این بین نقش مسؤولان استانی و کشوری غیرقابل انکار است.

مدیر حوزه علمیه زینبیه(س) فارسان با بیان اینکه این مدرسه جزء بهترین مدارس علمیه استان و حتی کشور است، خاطرنشان کرد: به همت کادر آموزشی و طلاب مدرسه توانسته ایم به حمدالله در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، تبلیغی و پژوهشی هم در استان و هم در کشور حرف برای گفتن داشته باشیم که می طلبد بیشتر مورد توجه مسؤولان قرار گیریم.

این مقام مسؤول با اشاره به نقش مدرسه علمیه خواهران زینبیه(س) در کاهش آسیبهای اجتماعی شهرستان فارسان اظهار کرد: به لطف الهی همه امور مربوط به بانوان شهرستان با محوریت طلاب و مبلغات این مدرسه علمیه صورت می گیرد که این فعالیتها در زمینه های مختلف سبب کاهش آسیبهای اجتماعی شده است.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته بیش از 100 طلبه خواهر از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند، افزود: حضور طلاب تحصیل کرده در جامعه نقش بسزایی در ارتقاء بینش و آگاهی بانوان چامعه خصوصا در زمینه امور دینی داشته است؛ اگر می خواهیم جامعه ای فعال و زنده داشته باشیم باید به حوزه های علمیه خواهران بیش از این توجه کنیم./۳۰۳/۹۴۵۷/ب۱

ارسال نظرات