۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۴۹۹۳۵۵

حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در ستاد انتخابات کشور

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: درباره برگزاری انتخابات یکسری مشکلات را به بنده گزارش داده اند.
رئیسی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا مستقر در ستاد انتخابات کشور، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره واکنش اعضای ستاد انتخابات خود درباره تخلفات گسترده گفت: بنده در ابتدا باید بگویم آمده ام تا از دست اندرکاران انتخابات به خاطر زحماتی که در سراسر کشور کشیده اند تشکر کنم.

وی ادامه داد: حضور من در ستاد انتخابات برای عرض خسته نباشید به دست اندرکاران انتخابات است. آن هایی که در شهرهای مختلف فرایند رای گیری را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان ایکه جا دارد از همه تشکر کنم، گفت: ساز و کار انتخابات در کشور ما ساز و کار اطمینان بخشی است.

وی افزود: امروز یک سری مشکلاتی به بنده گزارش دادند و از همان ابتدای انتخابات که اعلام اسامی بود و شهرت بنده را در بعضی از اعلانات ذکر نکرده بودند و برخی ممکن است با نام شناسنامه ای بنده آشنا نباشند. این عنوان مشهور بسیار مهم است و این موضوع هم در قانون پیش بینی شده است که کسانی که به یک فامیلی مشهورند، شهرتشان در اعلامیه ذکر شود و این اشکال از طرف ما اعلام شد.

وی ادامه داد: در بعضی موارد مسأله پذیرش نماینده کاندیداها در حوزه های اخذ رأی مطرح بود که ما آن را به وزارت کشور اطلاع دادیم، امیدواریم انتخابات پورشوری که برگزاری شد، و پس آن برای مردم حفظ شود. و ان شاالله انتخابات پرمعنایی برای تعیین سرنوشت مردم باشد.

وی تصریح کرد: ما باید برای رای مردم و قانون احترام قائل شویم و من به عنوان یک کاندیدا معتقدم و میزان رای ملت است و احترام به رای ملت و قانون مهم است و باید منتظر بماینم رای مردم چه جیز است.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: ما معتقدیم مشارکت مردم الحمدلله مشارکت خوبی بوده است اما دست اندرکاران توجه کنند اشکالات کم هم در جریان انتخابات وجود نداشته باشد.

وی گفت: ممکن است کمبود تعرفه در منطقه ای تأثیر گذار نباشد، اما همین مسأله موجب نگرانی می شود و دست اندرکاران باید به آن توجه کنند./۸۵۶/پ۲۰۲/ج۱

ارسال نظرات