۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۴۹۹۳۳۳
حماسه ۹۶/ نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتخابات جمهوری اسلامی ایران الگویی از شکوه حضور در دنیا است

نماینده ولی فقیه در لرستان انتخابات جمهوری اسلامی ایران را الگویی از شکوه حضور در دنیا عنوان کرد و گفت: حضور مردمی در این انتخابات به جامعه نشاط می بخشد.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی عصر امروز با حضور در ستاد انتخاباتی استان لرستان با اشاره به اینکه حضور مردم ایران در انتخابات حماسی و کم نظیر است، گفت: این حضور موجب عزت و اقتدار کشور در عرصه های مختلف است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران الگویی برای ملت های آزاده جهان است، افزود: انتخابات جمهوری اسلامی ایران نیز می تواند الگویی از شکوه حضور در دنیا باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم منطقه با دیدین صفوف طولانی مردم در انتخابات برای نبود این وضعیت در کشور خود افسوس می خورند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با عنوان اینکه حضور آگاهانه مردم در انتخابات امروز نقش مهمی در سرنوشت کشور و شهرها دارد، اظهار داشت: این حضور مایه سربلندی نظام است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات دوزادهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر در امنیت و آرامش در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: باید قدردان این امنیت بود چرا که نعمتی بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از حضور گسترده مردم از ابتدای آغاز انتخابات تا ساعات پایانی، اظهار داشت: این حضور مسؤولیت مسؤولان را سنگین تر می کند.

صیانت از آرای مردم تلکیف قانونی است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی رأی مردم را امانت دانست و گفت: صیانت از آرای مردم تکلیف قانونی و شرعی مجریان و ناظران برگزاری انتخابات است.

وی با عنوان اینکه آرای مردم می تواند در آینده کشور مؤثر باشد، یادآور شد: هر رأی تیری بر قلب دشمن است و امید و نشاط را به جامعه می بخشد./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات