۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۴۷۴۴۸۴
عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور:

استفاده از اموال دولتی له یا علیه نامزدهای انتخابات ممنوع است

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشوربا تاکید بر اینکه هرگونه سوء استفاده از اموال دولتی و یا جانبداری در له یا علیه جریان و یا فرد خاص برای دست اندرکاران انتخاباتی ممنوع است، گفت: مجریان انتخاباتی باید قانون را در راس امور خود قرار دهند.
شکرالله حسن بیگی، عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور و رییس ستاد انتخابات استان مركزی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، شکرالله حسن بیگی عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور و رییس ستاد انتخابات استان مركزی عصر امروز در نخستین نشست ستاد انتخابات استان مرکزی در اراک، با بیان این که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: از سوی مجریان انتخاباتی نهایت دقت و هوشیاری ضرورتی مهم است.

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور با تاکید بر این که هرگونه سوء استفاده از اموال دولتی و یا جانبداری در له یا علیه جریان و یا فرد خاص برای دست اندرکاران انتخاباتی ممنوع است، گفت: مجریان انتخاباتی باید قانون را در راس امور خود قرار دهند.

رییس ستاد انتخابات استان مركزی فضاسازی نشاط و تلاش برای بهترین و اصلح ترین افراد از موضوعاتی است که باید مد نظر مجریان انتخاباتی باشد، گفت: به منظور برگزاری انتخابات حداکثری و سالم باید تمامی عوامل اجرایی بر جزئیات قانون انتخابات مسلط باشند و آن ها را در ماموریت ها رعایت کنند

فعالیت رسمی ستاد انتخابات در استان مرکزی

حسن بیگی با اشاره به این که فعالیت رسمی ستاد انتخابات در استان مرکزی از 14 دی ماه به طور رسمی کلید خورده است، خاطر نشان کرد: کمیته های امنیتی، استعلامات و حراست، فناوری اطلاعات، پشتیبانی، حقوقی و اطلاع رسانی به عنوان کمیته های ششگانه اصلی ستاد انتخابات استان مرکزی دایر و احکام اعضای آنها نیز صادر شده است.

عضو اتاق فکر ستاد انتخابات کشور بر انتخابات سالم، پرشور و با نشاط تاکید کرد و افزود: اگر می‌خواهیم انتخاباتی خوب و سالم را شاهد باشیم باید حتما عوامل اجرایی و در راس آنها فرمانداران و بخشداران که روسای هیات‌های اجرایی هستند، آموزش‌های لازم را کامل سپری کنند و مسلط به قانون انتخابات باشند.

نشست های ستاد انتخابات هر 10 روز یک بار برگزار می شود

رییس ستاد انتخابات استان مركزی خاطر نشان کرد: نشست های ستاد انتخابات هر 10 روز یک بار برگزار می شود و در صورت نیاز نشست فوق العاده برگزار می شود و لازم است به منظور تسلط فرماندارن و روسای هیات اجرایی 2 نشست آموزشی تا پایان سال برگزار شود.

حسن بیگی در ادامه بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ایجاد شور انتخاباتی همراه با شعور، باید در انتخابات پیش رو شرایط را به منظور مشارکت بالای مردم فراهم ساخت.

به گزارش رسا، براساس اعلام وزارت کشور زمان آغاز رسمی انتخابات شوراهای اسلامی 25 اسفند ماه و زمان شروع صدور دستور انتخابات ریاست جمهوری 22 فروردین سال آتی است./842/پ202/ج

ارسال نظرات