۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۴۶۵۴۵۵
معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف خوزستان خبر داد؛

اعزام 70 نفر از محل موقوفه منصوریه بهبهان به مشهد مقدس

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به تجلیل از خادمان حسینی در همایش یاوران وقف، از اعزام 70 نفر از محل موقوفه منصوریه بهبهان به مشهد مقدس خبر داد.
عزاداری شهادت امام رضا (ع) در مشهد

حجت‌الاسلام مرتضی فرهادی‌نژاد، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت 25 روزه این اداره در زمینه خدمت رسانی رایگان به زوار، فعالیت های فرهنگی و اعزام مبلغ در اربعین حسینی ابراز داشت: برگزاری نشست های تخصصی وقف، نواخته شدن زنگ وقف در مدارس، راه اندازی انجمن های یاوران وقف در حوزه های مختلف، غبارروبی بقاع متبرکه، سخنرانی رؤسای شهرستان و مدیر کل اوقاف استان در خطبه های پیش از نماز جمعه و برگزاری نمایشگاه وقف و دستاوردهای آن در اهواز از فعالیت های صورت گرفته در هفته وقف است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: در همایش یاوران وقف که 15 آذرماه برگزار شد، افزون بر تقدیر از خادمان موکب الحسین سازمان اوقاف از برگزیدگان سی و نهمین مسابقات قرآنی استان تجلیل به عمل آمد.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: در اجرای نیات واقفان از محل موقوفه منصوریه شهرستان بهبهان با توجه به نیت این موقوفه مبنی بر اعزام زائر به کربلای معلی و مشهدمقدس، امسال 60 نفر را که تاکنون مشرف به کربلا نشدند، اعزام کردیم.

حجت الاسلام فرهادی نژاد ادامه داد: در 18 آذرماه نیز 70 نفر را که تاکنون به مشهدمقدس اعزام نشدند از محل موقوفه منصوریه بهبهان به مشهدمقدس رهسپار خواهیم کرد.

وی به مهر تحصیلی به عنوان یکی از دیگر نیات واقفان اشاره و عنوان کرد: 900 پکیج تحصیلی میان دانش آموزان نیازمند شهرستان های ماهشهر و رامشیر از محل موقوفه نظام السلطنه رامشیر توزیع شد.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در پایان اظهار داشت: در سال جاری 40 میلیون تومان از محل موقوفه نظام السطنه رامشیر برای حمایت از بیماران اختصاص یافت./303/9456/ب1

ارسال نظرات