۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲
کد خبر: ۴۶۵۴۲۸
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

به ‌هم پیوستگی نسل جوان انقلابی از ضرورتهای امروز کشور است/ انسان مؤمن دل به دشمن نمی بندد

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: نسل جوان انقلابی باید کاملا به ‌هم بپیوندند و یک جریان مستمر قوی و اهل‌ بصیرت شکل دهند و این از ضرورتها است.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری شامگاه دوشنبه 15 آذرماه، در گردهمایی بزرگ انقلابیون که در دانشگاه شهرکرد و در آستانه روز دانشجو برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه باید بگوییم که امروز امیدی به مسؤولان نیست و باید دانشجویان یک به ‌هم پیوستگی قوی داشته باشند.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کلام مناسبی نیست که بگوییم امید به مسؤولان نیست، بیان کرد: متأسفانه کسانی که باید برای موحد‌ ماندن شما دل بسوزانند در حال بردن انقلاب به مسیر دیگری هستند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: از اینکه تعداد کمی هستید نترسید و به اینکه زیاد باشید دلخوش نباشید اما به ‌هم پیوسته عمل کنید زیرا آنچه مهم و ارزشمند است ماندگاری است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: حول محور توحید که فریادگر توحید ولی ‌امر مسلمانان هستند حرکت کنید و نگرانی از هیچ‌چیز نداشته باشید چراکه حزب‌الله قالب است و مطمئن باشید پیروزی از آن شماست چراکه وعده پروردگار پیروزی است.

وی با تأکید بر اینکه باید بکوشید در مجامع دانشجویی خودتان خود را از مهالک برهانید، اظهار کرد: نسل جوان انقلابی باید کاملا به ‌هم بپیوندند و یک جریان مستمر قوی و اهل‌ بصیرت شکل دهند و این از ضرورتها است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نمی شود از توحید سخن گفت اما دل به دشمن بست، خاطرنشان کرد: منطق جوان انقلابی مؤمن، توحید است و بس و در سایه توحید با هر پرچمی که علیه انقلاب اسلامی باشد می ‌ایستد و این به یک به‌هم پیوستگی نیاز دارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امروز سنگین‌ترین ‌بار بر دوش نسل جوان پویا است و بیشترین انتظاری که مقام والای ولایت در این کشور دارد از نسل جوان ماست، افزود: رهبر فرزانه انقلاب پیش از اینکه از مسؤولان اجرایی قوه مقننه، انتظار داشته باشند از نسل جوان مؤمن انقلابی انتظار دارند که این جمع یک به‌ هم پیوستگی محسوس و قوی داشته و اهل ‌بصیرت باشند.

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه نسل جوان مؤمن منطق دارد، تصریح کرد: حق جز در مسیر ایمان و انقلابی که از ایمان نشأت می گیرد، جای دیگر پیدا نمی ‌شود./9457/202/ب2

ارسال نظرات