۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۶۵۳۸۰
امام جمعه امین شهر کرمان:

تفکر دوستی با آمریکا را باید از ذهن دور کرد

امام جمعه امین شهر کرمان با اشاره به این که کشور آمریکا حیله گر ماهری است، گفت: مردم ایران بدانند که هیچ اعتمادی به آمریکا در هیچ زمینه ای نیست و کسانی که حرف از دوستی با غرب می زنند باید این تفکر را از ذهن خود دور کنند.
امام جمعه امین شهر

حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: دولت آمریکا همیشه کشور ایران را به عنوان دشمن می بیند و از زمان مشروطه کشورهای غربی با ایران قطع رابطه کرده بودند.

وی افزود: کشور آمریکا همیشه برای ایرانی ها دشمن بوده و تا آخر هم که، کشور ایران با رویکرد انقلابی باشد با غربی ها دشمن است زیرا آمریکایی ها همیشه به دنبال منفعت و از بین بردن کشورهای دیگر هستند و هیچ گاه دست از غارت گری خود برنمی دارند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که لانه جاسوسی، انقلاب مخملی، جنگ تحمیلی، جنگ نرم و قرار دادن تحریم ها ضد ایران از کارهایی بوده که کشور آمریکا بر ضد ایران انجام داده است، اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند که کشور ایران در زمان تحریم ها، در جهان استقلال بیشتری پیدا کرد و توانست روی پای خود بایستد.

وی ابراز داشت: دولت دموکراسی آمریکا سبب شد که ایران را تحریم و به هیچ کشور هم اجازه نداند که با کشور ایران تجارت کنند.

استاد جوزه علمیه با توجه به این که در مذاکرات اخیر کشور آمریکا توانست از کشور ایران امتیازاتی را بگیرد، بیان داشت: بی دقتی مجلس شورای اسلامی سبب شد که به کشور ایران ضربه بزرگی وارد شود زیرا با عجله و با وقت کم برجام را تأیید کردند و به فکر امروز نبودند که کشور آمریکا حیله گر ماهری است.

وی ادامه داد: هیچ تحریمی برای ایران برداشته نشده است و هنوز هیچ پول بلوکه شده ای را به ایران نداده اند که این کارها معنای برجام را زیر سوال می برد.

امام جمعه امین شهر کرمان با اشاره به این که حتی تیم مذاکره می گوید، کشور آمریکا به تعهدات خود عمل نمی کند، اظهار داشت: مردم ایران بدانند که هیچ تعهدی به آمریکا نبوده و کسانی که حرف از دوستی با غرب یا این که غرب به ما کمک می کند، را از ذهن خود خارج کنند.

وی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی باید برای قضیه برجام، گروهی را تشکیل دهد تا با امضا کردن تحریم ها ضد ایران، بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم و دوباره بحث هسته ای خود را اجرایی کنیم.

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که دولت ایران باید آمادگی نسبت به تمام مسائل هسته ای داشته باشد، خاطرنشان کرد: با تمدید برجام عربستان و اسرائیل غاصب سودهای زیادی را دوباره می برند.

وی در پایان گفت: دولتی ها باید بدانند که در بحث تمدید تحریم های ضد ایران باید اول، ایران برای خود برنامه داشته باشد و زمانی می تواند کشور را دوباره قدرتمند کند که به فرمایشات رهبر انقلاب گوش فرا دهند./302/9707/ب1

ارسال نظرات