۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۴۶۵۳۵۵
مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان ماهشهر خبر داد؛

برگزاری دوره های نقد فرق ضاله با حضور اساتید حوزه علمیه قم

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر از برگزاری دوره های نقد فرق ضاله با حضور اساتید حوزه علمیه قم خبر داد.
فرقه هاي ضاله

حجت‌الاسلام مرتضی خوشبین، مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت های تبلیغی طلبه های مدرسه در مناسبت های مختلف ابراز داشت: در راستای پاسخگویی به شبهات و فرقه های ضاله تصمیم به برگزاری دو دوره برای طلبه های مدرسه را داریم.

مدیر مدرسه علمیه صاحب‌الزمان(عج) ماهشهر با بیان این که موضوع دوره ها درباره یمانی، زرتشت و صوفی گری است، گفت: هماهنگی های لازم با قم برای برگزاری چنین دوره هایی صورت گرفته است تا براساس اولویت بندی و با حضور اساتید اعزامی برگزار شوند.

این مقام مسؤول با بیان این که دوره بینش مطهر جزو برنامه های گنجانده شده برای طلبه ها در سال جاری است، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید جشنواره علامه حلی مدنظر که در این باره مقاله هایی از سوی طلبه ها تهیه شده است.

حجت الاسلام خوشبین با اشاره به این که مقاله ها در موضوعات مختلفی تهیه شده اند، اظهار داشت: کارگاه های پژوهشی و مقاله نویسی برای طلبه ها به صورت کلاسی و گروهی از سوی معاونت پژوهش برگزار تا طلبه ها با شیوه های مقاله نویسی آشنا شوند.

وی با بیان این که در سال های گذشته نیز چنین کارگاه هایی برگزار شده است، عنوان کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از 30 مقاله به جشنواره علامه حلی ارسال شد که مقاله های ارسالی سال کنونی از 10 مقاله بیشتر خواهد بود./9456/303/ب3

ارسال نظرات