۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۴۶۵۳۳۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

برجام حیله گر بودن آمریکایی ها را اثبات کرد

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، آمریکا را مظهر جنایت و جنگ افروزی در جهان معرفی کرد و گفت: در هر نقطه ای از جهان که درگیری و جنگ روی می دهد دستان پلید و شیطانی آمریکایی ها در جریان است.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان به تمدید تحریم های ده ساله علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: این اقدام آمریکایی ها نشان از اوج خباثت این کشور مستکبر در مقابل ملت ایران است.

وی با بیان این که این اقدام ضد ایرانی سنای آمریکا سبب شد تا برخی ها در داخل که همواره سنگ آمریکایی ها را به سینه می زدند متوجه بدعهدی و حیله گری آنها شوند، افزود: عملکرد 38 ساله آمریکایی ها نشان می دهد که به هیچ عنوان نمی شود به این کشور اعتماد کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکا تنها در پی منافع استکباری خود در جهان است، خاطرنشان کرد: هیچ کشوری در برابر دیدگان آمریکایی ها در رسیدن به منافع نامشروعش فرقی ندارد و در این مسیر حاضر است هر اصول و قواعدی را نیز زیر پای بگذارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، آمریکا را کشوری مستکبر در جهان معرفی کرد و با بیان این که خوی استکباری این کشور علیرغم شکست های پی در پی در جهان هنوز هم باقی است، تصریح کرد: آمریکا برای رسیدن به منافع غیر مشروع خود حاضر هست ملت های جهان را قربانی کند که نمونه بارز آن را در کشورهای اسلامی منطقه می بینیم.

امام جمعه نکا با بیان این که حیله، دروغ و نیرنگ در ذات مقامات آمریکایی ها است، خاطرنشان کرد: مذاکره کنندگان آمریکایی در جریان مذاکرات هسته ای نیز هر روز حرف و موضع خود را تغییر می دادند و این نشان از حیله گر بودن آمریکایی ها دارد.

حجت الاسلام لائینی همه جنگ و دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران را حکومت دینی در این کشور دانست و با بیان این که آمریکایی ها با اصل انقلاب اسلامی مشکل دارند، تصریح کرد: در 38 سال گذشته آمریکایی ها هر چه در توان داشتند برای براندازی این نظام به کار گرفتند، اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، آمریکا را مظهر جنایت و جنگ افروزی در جهان معرفی کرد و با بیان این که در نقطه ای از جهان که درگیری و جنگ روی می دهد دستان پلید و شیطانی آمریکایی ها در جریان است، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها برای کسب منافع خود هیچ حد و مرزی قائل نیستند و هر جا که ببینند منافع آنها در خطر است از همه ظرفیت ها برای نابودی آن کشور استفاده می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی منافع آمریکایی ها را در جهان به چالش کشید، ادامه داد: زمانی آمریکایی ها در منطقه خاورمیانه برای خود همه کاره و کدخدا بودند، اما امروز شاهدیم که هیچ طرحی در منطقه بدون نظر و مشارکت جمهوری اسلامی ایران قابلیت اجرایی ندارد.

مسؤول حوزه علمیه نکا، آمریکا را محور شرارت در جهان معرفی کرد و با بیان این که در حالی آمریکایی ها برخی کشورهای مستقل جهان را حامی تروریست و شرارت خطاب می کنند که خود محور و عامل اصلی ایجاد گروه های تروریستی در جهان هستند، تصریح کرد: گروه های تروریستی که امروز کشورهای اسلامی را به ویرانه تبدیل کردند دست پروده دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که آمریکا به طور مستقیم از گروه های تروریستی حمایت های مالی و تسلیحانی می کند، بیان داشت: در شرایطی که امروز تروریست ها در حلب و موصل در حال محاصره و نابودی کامل هستند غربی ها به ویژه آمریکایی ها گمراه و هراسان هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها تلاش می کنند از همه ظرفیت ها برای نجات تروریست هایم حاصره شده در سوریه و عراق استفاده کنند، خاطرنشان کرد: این تروریست های مسلح حامی اصلی سیاست های آمریکا در منطقه هستند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت ایران هیچ گاه به آمریکایی ها اعتماد نداشته و نخواهند داشت، تصریح کرد: مردم کشورمان هیچ گاه خاطرات تلخی که از جنایت ها و توطئه های آمریکایی ها علیه کشورمان داشتند فراموش نخواهند کرد و تا ابد در اذهان مردم باقی خواهد ماند.

امام جمعه نکا با اشاره به این که آمریکایی ها هیچ اعتنایی به قوانین و معاعده های بین المللی ندارند و کاملاً سلیقه ای تصمیم می گیرند، بیان داشت: آمریکا تا قبل از پیروزی انقلاب در ایران منافع بسیاری داشت، اما پیروزی انقلاب سبب قطع دستان شیطانی آنها از دخالت در امور داخلی کشورمان شد.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه کوچکترین دخالت در امور داخلی کشورمان را به آمریکایی ها نخواهند داد، تصریح کرد: مقامات آمریکایی باید فکر دخالت و نفود در ایران اسلامی را با خود به گور ببرند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که در جریان برای برخی از سیاسیون کشور ثابت شد که آمریکایی ها حیله گر و نیرنگ باز هستند، خاطرنشان کرد: علیرغم سال ها مذاکره و تعلیق بسیاری از بخش های صنعت هسته ای کشورمان، شاهد پشت پا زدن آمریکایی ها به تعهدات بین المللی چند کشور مهم دنیا هستیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر رسالت دولت و مجلس برای برخورد متقابل با این اقدام ضد ایرانی آمریکایی ها را بسیار سنگین است، تصریح کرد: مسؤولان کشور باید بدون هر گونه تسامحی برخوردی قاطعانه با این اقدام آمریکایی ها انجام دهند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل از برجام به عنوان ابزاری برای تبلیغ و فشار به منتقدان سوء استفاده کردند، بیان داشت: حال که شاهد بدعهدی آشکار آمریکایی ها در این تعهد بین المللی هستیم مسؤولان باید تلاش کنند تا بخش های هسته ای کشور را که به حالت تعلیق درآورده اند دوباره راه اندازی کنند./1317/202/ب3

 

ارسال نظرات