۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۴۵۷۴۳۵
امام جمعه منوجان:

فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در دنیا به برکت نهضت امام حسین است

حجت الاسلام رضوانی با بیان اینکه فرهنگ مقاومت و استکبارستیزی در دنیا به برکت نهضت امام حسین(ع) است، گفت: نهضت امام حسین (ع) یک نهضت مقاومت و ظلم ستیزی است و این ظلم ستیزی است که جامعه را احیا می کند و جامعه، جامعه ای می شود که در مقابل ظلم مقاومت نشان می دهد.
امام حسین

حجت الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: دین اسلام آخرین و کاملترین دین است که شروع این دین آسمانی با  پیامبراکرم (ص) و ادامه آن با نهضت امام حسین(ع) اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: نهضت امام حسین (ع) یک نهضت مقاومت و ظلم ستیزی است و این ظلم ستیزی است که جامعه را احیا می کند و جامعه، جامعه ای می شود که در مقابل ظلم مقاومت نشان می دهد، بنابراین فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی که در هر جای دنیا بر پا شده است به برکت نهضت امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: ظلم ستیزی احیا کننده حکومت سراسر نور امام زمان(عج) است که امیدواریم جامعه آمادگی پیدا کند برای آن حکومت جهانی که تمام ائمه اطهار(ع) وعده آن را داده اند.

وی افزود: این نهضت، نهضتی است که نه تاریخ و نه گذر زمان آن را کهنه می کند بلکه هر سال و ایام بالنده تر از هر روزگاری است.

امام جمعه منوجان یادآور شد: گره، پیوند و مهیا سازی این فرهنگ برای آن دولت آرمانی به وسیله فرهنگ عاشورایی ابا عبدالله الحسین (ع) صورت می گیرد از این رو همه انبیای الهی ما توصیه کرده اند و همه محبانی که انتظار حکومت امام زمان را می کشند هر چه می توانند فرهنگ عاشورایی و مقاومت در برابر ظلم را حفظ کنیم و نگذاریم آن روحیه خاموش شود.

حجت الاسلام رضوانی اظهار داشت: ضروری ترین کار در دنیای امروز این است که فریاد عاشورایی امام حسین(ع) و فرهنگ زیبای حجاب و عفاف که بازماندگان عاشورا و حضرت زینب کبری (س) در صحنه جهان به جای گذاشتند حفظ کنیم.

وی ادامه داد: در جامعه امروز فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است و باید آن را به حکومت آرمانی امام زمان (عج) انتقال دهیم./302/866/ب1

ارسال نظرات