۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۵۶۰۳۸
دادستان کل کشور:

دشمن در زمینه برجام و حقوق بشر سیاست عمروعاصی پیش گرفته است

دادستان کل کشور گفت: دشمنان نظام درزمینه برجام و مسائل حقوق بشر سیاست عمروعاصی و فریب را پیش گرفته و می‌خواهند با تابلوی حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی توطئه کنند.
حجت الاسلام والمسلمین منتظری - دادستان کل کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، امروز در آیین اختتامیه کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید خراسان شمالی، با اشاره به نقش شهدا و رسالت جامعه در برابر خون شهیدان، اظهار کرد: امنیت، استقلال، آرامش، پیشرفت و توسعه‌یافتگی امروز ما مدیون فداکاری و ایثار شهدا است.

وی با تأکید بر قدر دانستن شهدا در جامعه، افزود: شهدا برای دفاع از کیان اسلامی و عزت انقلاب و ایران چون شمع سوختند تا استقلال و امنیت را برای ملت به ارمغان بیاورند؛ به همین دلیل همه ما در برابر شهدا و خانواده‌های آنها مسؤول هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری تصریح کرد: رسالت کنونی ملت ایران در قبال خون شهدا ایستادگی در برابر دشمنان و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه شئون است.

رییس دادگاه ویژه روحانیت با بیان اینکه ایران اسلامی و مردم مسلمان کشور استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود را مدیون خون شهدا هستند، افزود: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا بیش از آنکه برای شهدا اهمیت داشته باشد برای خود ما مفید است حال آنکه برگزاری این برنامه‌ها تنها بخشی از رسالت ما در قبال خون این بزرگواران است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از فضائل و خلقیات نیک انسانی از طریق سبک و سیره شهدا به افراد جامعه انتقال می‌یابد، ادامه داد: جایگاه شهدا به‌اندازه‌ای رفیع است که موتور فکر ما قدرت درک این جایگاه را ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری خاطرنشان کرد: موفقیتها و نتایج تربیتی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی ثمره خون پاک شهدا و فرهنگ ایثار و جهاد است؛ به‌گونه‌ای که می‌توان گفت به برکت خون شهدا زمینه رشد و توسعه کشور فراهم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به جایگاه رفیع و نقش بی‌نظیر شهدا در جامعه اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان نباید به علت برخی از مسائل پیش پا افتاده جایگاه خود و شهدا را نادیده بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان برای خدشه‌دار کردن اعتقادات جوانان تلاش می‌کنند، افزود: امروز دشمنان اسلام و نظام اسلامی با سرمایه‌گذاری فرهنگی اقدام به راه‌اندازی و ترویج شبکه‌های مجازی و اجتماعی و کانالهای رادیویی و تلویزیونی کرده‌اند تا از این طریق به ارزشها و باورهای اسلامی که نقطه قوت ما هستند، حمله کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان در زمینهٔ برجام و مسائل حقوق بشر هم به‌صورت فریبکارانه وارد عمل شده‌اند، گفت: دشمنان نظام در این موضوعات سیاست عمروعاصی را پیش گرفته و می‌خواهند با تابلوی حقوق بشر علیه جمهوری اسلامی توطئه کنند./9314/202/ب3

ارسال نظرات