۳۰ دی ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۷۳۳۵۰
در دیدار با دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین:

سید حسن نصرالله خواستار حل اختلاف های داخلی منطقه با راهکارهای مسالمت آمیز شد

خبرگزاری رسا ـ سید حسن نصرالله با تقدیر از همبستگی جمعیت الوفاق بحرین با مقاومت، این همبستگی را موجب عزت و پیروزی در عرصه اسلامی و عربی و تقویت همبستگی میان آزادگان جهان دانست و خواهان در پیش گرفتن راهکارهای مسالمت آمیز برای حل مشکلات داخلی کشورهای منطقه شد.
سيد حسن نصر الله؛ دبير کل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته با شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین و هیات همراه وی که برای شرکت در همایش عربی بین المللی حمایت از مقاومت در بیروت به لبنان سفر کرده است، دیدار کرد.

سید حسن نصرالله با تقدیر از همبستگی این هیات از مقاومت، ارزش این همبستگی را در تحقق عزت و پیروزی چه در عرصه داخلی و چه در عرصه عربی و اسلامی و بیش از این در ایجاد همبستگی میان آزادگان جهان خاطرنشان ساخت.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت ملی و اسلامی و سازش داخلی، خواهان در پیش گرفتن راهکارهای مسالمت آمیز برای حل و فصل اختلافات و کشمکش های داخلی کشورهای منطقه شد.

گفتنی است که همایش سه روزه حمایت از مقاومت در لبنان با صدور بیانیه ای، سران عرب را به لغو تمام توافقنامه های خود با رژیم صهیونیستی و انتخاب مقاومت به عنوان گزینه راهبردی در تعامل با این رژیم فرا خواند.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین در دیدار با یحیی قواسمی، رییس حزب ضد صهیونیسم فرانسه به بررسی وضعیت مسلمانان در فرانسه و اوضاع اقلیت های اسلامی در این کشور و فعالیت های حزب ضد صهیونیسم در این کشور پرداخت./981/الف

ارسال نظرات