۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۵۸۵۸۲۴

چند خبر کوتاه از خراسان شمالی

بسیج؛ نیروی پیروز در عرصه های مختلف، ویزیت رایگان طرح شهید «رهنمون» در مناطق محروم اسفراین و برگزاری جشن وحدت در راز و جرگلان عناوین برخی از اخبار کوتاه خراسان شمالی است.
اخبار کوتاه خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امام جمعه شیروان در جلسه هماهنگی برنامه های هفته بسیج گفت: هر گاه بسیج به حوزه ای ورود کرده پیروزی حاصل شده است.

حجت الاسلام «کوثری» با بیان این که باید فرهنگ بسیج به خوبی به جوانان منتقل شود تصریح کرد: هفته بسیج در آموزش و پرورش و دانشگاه ها جدی تر گرفته شود.

«اکبری» فرمانده سپاه شیروان با تاکید بر لزوم همکاری مدیران برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته بسیج اظهار کرد: برنامه های اجرا شده در هفته دفاع مقدس شیروان به عنوان برنامه های برتر استان انتخاب شد.

ویزیت رایگان طرح شهید «رهنمون» در مناطق محروم اسفراین

در راستای اجرای طرح شهید «رهنمون»، تیم پزشکی کانون بسیج جامعه پزشکی و کانون های دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسفراین با حضور در روستاهای مهدی آباد و چهل دختران ۴۰ نفر را به طور رایگان ویزیت کردند.

همچنین در خبر دیگری «ارغیانی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین از برگزاری کارگاه خوشنویسی توسط «حسین ارجمندی» در کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا(س) خبر داد و اظهارکرد: پیامی با عنوان « بوق نزدن به جای سلام و خداحافظی» به پیوست یک یادداشت مرتبط برای مطالعه رانندگان در دفاتر تاکسی تلفنی نصب می شود.

برگزاری جشن وحدت در راز و جرگلان

«نجاهی» بخشدار جرگلان گفت: جشن استانی وحدت چهارشنبه این هفته در مسجد روستای مرزی کلاته ابریشم و با حضور مسئولان شهرستانی، استانی و سخنران کشوری برگزار خواهد شد.

تأکید بر تعامل دوسویه نهاد کتابخانه ها و فرهنگ و ارشاد

حجت الاسلام «تاتاری» امام جمعه گرمه در دیدار کارکنان کتابخانه عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان گفت: تعامل مثبت و دو جانبه اداره کتابخانه ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری مسابقات کتاب خوانی و مراسم مربوط به حوزه کتاب ضروری است.

«قدرتی» فرماندار گرمه هم در بازدید از کتابخانه عمومی امام (ره) این شهر گفت: از رسالت های مهم و تأثیرگذار مجموعه های فرهنگی شهرستان ترویج و توسعه فرهنگ کتاب خوانی و تسهیل امر مطالعه برای علاقه مندان مخصوصا دانش آموزان و دانشجویان است./9314/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات