۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۵۸۵۸۱۴
استاد حوزه علمیه:

دستگاه قضا نیازمند یک حرکت جهادی است

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر لزوم حمایت جدی دستگاه قضایی از تولید کنندگان، گفت: امروز در امور قضا نیازمند توجه جدی مسؤولان هستیم و این یک حرکت جهادی را می طلبد.
سید محسن محمودی سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ظهر امروز در نشست با دادستان جدید شهرستان ورامین گفت: امروز با وجود همه فتنه ها و دشمنی های ۴۰ سال و مشکلات پیش رو، به برکت انقلاب اسلامی و وجود رهبری فرزانه ایران اسلامی با الهام از تعالیم دینی به کشوری مستقل و قدرتمند در دنیا تبدیل شده است.

وی با تأکید بر لزوم حمایت جدی دستگاه قضایی از تولید کنندگان، ابراز کرد: امروز در امور قضا نیازمند توجه جدی مسؤولان هستیم و این یک حرکت جهادی را می طلبد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: امروز تولیدکنندگان خوب و توانمندی در منطقه ورامین مشغول به فعالیت هستند که در پیچ و خم های اداری با مشکلات متعددی روبرو هستند، لازم است تا دادستانی از ظرفیت خود برای حل مشکلات آنان استفاده کند.

وی با تأکید بر اطلاع رسانی صحیح و به موقع در حوزه قضایی، این کار را بسیار مؤثر و راهگشا دانست و افزود: بی تردید لازم است تا مردم از اخبار و خدمات دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان مطلع شوند.

امام جمعه موقت ورامین ابراز کرد: مجموعه نهاد نماز جمعه در خدمت دستگاه قضایی است تا از ظرفیت های موجود برای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم استفاده شود.

حجت الاسلام محمودی در پایان با اشاره به جمعیت کثیر و حضور هزاران مهاجر در ورامین خواستار افزایش امکانات این حوزه شد و تصریح کرد: با توجه به جمعیت و ظرفیت های موجود در دشت ورامین، مسؤولان قضایی باید جنوب شرق استان تهران را به صورت ویژه و استانی ببینند./804/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات