۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۳۷۵۰۷

آغاز بکار عملیات عمرانی امامزاده عبدالله چادگان

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن گفت: طی مراسمی با حضور ائمه جمعه و جماعات، مسؤولان شهرستان چادگان، کلنگ آغاز بکار عملیات عمرانی احداث صحن جامع امامزاده عبدالله(ع) رزوه به زمین زده شد.
امامزاده

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، فرشید هاشمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن اظهار داشت: طی مراسمی با حضور ائمه جمعه و جماعات، مسؤولان شهرستان چادگان، خانواده معزز شهدای شهر رزوه، شهردار و اعضای شورای اسلامی، خیرین و اعضای هیأت امنای امامزاده عبدالله(ع) رزوه کلنگ آغاز بکار عملیات عمرانی احداث صحن جامع این امامزاده عظیم الشان زده شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن در ادامه بیان کرد: اجرای این پروژه عمرانی براساس طرح جامع این امامزاده انجام می شود که توسعه صحن و حرم آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) رزوه در چند فاز صورت می گیرد که به همت اعضاء هیئت امنا این امامزاده شریف کلنگ احداث فاز اول این طرح زده شد.

 

هاشمی در ادامه عنوان داشت: شروع عملیات توسعه فاز اول بر اساس تهیه نقشه معماری و سازه صحن امامزاده اماده شده که در ابعاد 40 در 55 متر مربع و به مساحت 2200 متر مربع صورت می گیرد.

 

وی ادامه داد: همچنین اجرای این پروژه عمرانی اعتباری بالغ بر سی و پنج میلیارد ريال نیاز دارد که این بودجه قرار است که از سوی کمک های مردمی و خیران نیکوکار تامین شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فریدن در ادامه گفت: آستان امامزاده عبدالله؛ نواده امام حسن مجتبی(ع) به نام عبدالله شدید فرزند علی شدید فرزند حسن فرزند زید فرزند امام حسن(ع) می باشد و حرم مطهر وی نیز در شهرستان چادگان، شهر رزوه واقع است./102/939/ب1

ارسال نظرات