۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۲۴۶۴۶۱
با صدور بیانیه های جداگانه صورت گرفت؛

قدردانی نهادهای مذهبی و سیاسی خراسان شمالی از حضور گسترده مردم در مراسم 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ مدیران و نهادهای مذهبی و سیاسی استان خراسان شمالی با صدور بیانیه های جداگانه از حضور پرشور و باشکوه مردم استان در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب در استان قدردانی کردند.
حضور پر شور مردم بجنورد در راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با صدور بیانیه ای از حضور پرشور و شعور مردم این استان در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد.

 

در این بیانیه خطاب به مردم بصیر و ولایتمدار خراسان شمالی، استان باب الرضا(ع) و گنجینه معرفت هاآمده است:سپاس بی کران خداوند قادر متعال را به پاس حضور پرشور و شعور شما عاشقان رسول الله و شما دلداگان خمینی کبیر(ره) که با صلابت و بصیرت ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را لبیک گفته و با قدم های استوار و دل هایی مملو از عشق و ارادت به پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد (ص) و خاندان مطهرشان(ع) بار دیگر غریو الله اکبر را در گوش زمان فریادگرشدید.

 

این بیانیه می افزاید: آری همه آمدید، از زن و مرد و پیر و جوان تا دیده جهانیان مبهوت و متحیر سیل خروشان ملتی باشد که همواره با پشتیبانی از امام و مقتدایشان استوار و نستوه ایستاده اند و لحظه ای غبار تردید به دل راه نداده اند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه سی و هفتمین بهار آزادی و در سالی که مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، از شما مردم فهیم و قدرشناس استان باب الرضا(ع)، گنجینه معرفتها؛ خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان سرافراز، روحانیت معزز، دانشجویان و دانشگاهیان، اصحاب رسانه و مطبوعات و ... که نقش بسزا و مؤثری در بسترسازی این جلوه حضور داشته، برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار این خطه غیور پرور ثبت کرده و شکوه و عظمت کم نظیری را به نمایش گذاشتید؛ صمیمانه قدردانی کرده و جبهه سپاس به درگاه حی سبحان می ساییم.

 

در پایان این بیانیه آمده است: توفیقات روز افزون شما مردم ولایتمدار را تحت عنایات حضرت حق و توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) آرزومندیم، امید است همواره در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و احتزاز پرچم توحیدی اسلام عزیز در سراسر گیتی موفق و مؤید باشید.

 

پیام مشترک قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی از مردم

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و سیدعلی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی نیز با صدور پیامی مشترک از حماسه آفرینی مردم این استان در راهپیمای و تظاهرات یوم الله بیست و دوم بهمن ماه قدردانی کردند.

 

در این بیانیه مشترک با قدردانی از همگامی مردم ولایتمدار استان با ملت بزرگ ایران در تجدید بیعت با آرمان های مقدس امام خمینی(ره) و لبیک به فرمان ر هبر معظم انقلاب اسلامی آمده است:مردم غیور خراسان شمالی استواریتان در صراط نورانی اسلام و انقلاب، برای سی و ششمین بار دنیار را شگفت زده کرد.

 

این بیانیه خطاب به مردم استان می افزاید: شما نشان دادید که تحریم و تهدید، ذره ای در سترگی گامهایان خلل وارد نمی کند. آفرین بر شما، خسته مباد گام های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی و بصیرت بی همتایتان که همیشه صحنه رویارویی با بدخواهان را به عرصه پیروزی حق، بدل می سازید و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آرایید.

 

در پایان این بیانیه با قدردانی از حضور معنادار و حماسی امت حزب الله و همیشه در صحنه، ابراز امیدواری شده ایران عزیزمان در سایه عنایات خاصه امام زمان(عج)، با رهبری با کفایت مقام عظمای ولایت، تلاش و همت مسؤولان و همدلی مردم همچنان راه تعالی و پیشرفت را بپیماید.

 

دشمنان با راهپیمایی 22 بهمن مردم تحقیر شدند

 

قاسم جعفری، دبیر مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از حضور گسترده مردم استان در مراسم گرامیداشت یوم الله 22 بهمن گفت: دشمنان نظام اسلامی با راهپیمایی به یاد ماندنی مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تحقیر شدند.

 

وی با اشاره به این که حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن خواست دشمنان بود، اظهار کرد: راهپیمایی گسترده مردم در 22 بهمن از جنس عکس‌العمل‌ها و واکنش‌ها در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

 

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این حضور بار دیگر عزت و اقتدار نظام اسلامی را به پشتوانه مردم به اثبات رساند.

 

وی اضافه کرد: بی‌شک ایران اسلامی به برکت داشتن نعمت رهبری هوشمند و همچنین حضور مردمی وفادار و حاضر در همه میدان‌ها در مقابل دشمنان هر روز مقتدرتر می‌شود.

 

به گفته این دکترای فقه و حقوق اسلامی و دانش آموخته حوزه علمیه قم امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت‌های انقلابی منطقه مقابل زیاده‌خواهی‌ها و توطئه‌های آمریکا ایستادگی می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: مردم با اجتماع بزرگ خود در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این روز تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های نظام اسلامی کردند.

 

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، جاجرم و گرمه در مجلس شورای اسلامی همچنین بیعت با ولایت فقیه را از دیگر دستاوردها و اهداف این حضور حماسی عنوان کرد./9314/پ203/ب4

ارسال نظرات