۱۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۴۵۰۹۴
با ویژه نامه منبر؛

کانال ندای اسلام رادیو معارف به استقبال عید غدیر می‌رود

خبرگزاری رسا ـ ویژه برنامه «منبر» از کانال ندای اسلام به مناسبت عید سعید غدیر خم پخش می‌شود.
منبر عيد غدير خم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، کانال ندای اسلام با ویژه برنامه «منبر Minbar» به استقبال عید ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم می‌رود.

این ویژه برنامه که با هدف آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با جایگاه عید سعید غدیر نزد شیعیان ساخته شده است به محورهای موضوعی همچون واقعه غدیر و اهمیت آن، جایگاه و اهمیت سیستم مرجعیت شیعه با توجه به واقعه غدیر و نیاز امت اسلامی به رهبر دینی و نظر علما و اندیشمندان شیعی در این باره توسط شیخ جابر چاندو، کارشناس و مبلغ دینی پرداخته خواهد شد.

ویژه برنامه «منبر» به تهیه کنندگی و سردبیری محمود انصاری در روز عید غدیر خم برابر با 13 آبان‌ماه سال جاری ساعت 11:00 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

در پی قطع غیرحرفه‌ای شبکه‌های برون مرزی ایران از ماهواره هاتبرد برنامه‌های کانال ندای اسلام فعلا فقط از طریق گیرنده‌های دیجیتال خانگی «ست تاپ باکس»، پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com و از طریق ماهواره بدر 5 در مدار 26 درجه شرقی با مشخصات فرکانس 11881 مگاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات «سمبل ریت» 27500 افقی و نرخ تصحیح اطلاعات 4/3 با فرمت MPEG4 قابل دریافت است./997/د102/ن

ارسال نظرات