۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۸۸۹۰۵
امام جمعه موقت بیرجند:

راه حل مشکلات اقتصادی تمسک به فرهنگ استعمار و غرب نیست

امام جمعه موقت بیرجند گفت: مشکلات اقتصادی در جامعه قابل انکار نیست و این مشکلات، وضعیت را برای بسیاری سخت کرده اما راه حل آن تمسک جستن به فرهنگ استعمار و غرب نیست.
مختاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمد مختاری، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: جنبش ضد سرمایه‌داری امروز در میان ملت فرانسه به وجود آمده که با سرکوب هم نمی‌توان اینگونه مطالبات را از بین برد.

وی با بیان اینکه دشمنان با روحیه استکباری خود انواع جنایت‌ها را در کشورهای منطقه انجام دادند، گفت: حکومت استعماری استکبار جهانی در پوشش لیبرال دموکراسی و آزادی خواهی بزرگترین جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها را مرتکب شده است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه متاسفانه برخی از حرف‌هایی که از مسؤولان شنیده می‌شود تاسف‌آور است، افزود: روزی یکی از نمایندگان از آسیب‌زا بودن حجاب و پوشش چادر می‌گوید و روزی دیگر نیز یکی از شهرداران، صحبت از وارد کردن مدیر از خارج را می‌کند.

حجت الاسلام مختاری تصریح کرد: این صحبت‌ها در حالی است که طی 40 سال گذشته مدیران جوان و انقلابی توانسته‌اند به افتخارات خوبی در درمان بیماری‌ها و سلول‌های بنیادی و خودکفایی نظامی دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی در جامعه قابل انکار نیست و این مشکلات، وضعیت را برای بسیاری سخت کرده اما راه حل آن تمسک جستن به فرهنگ استعمار و غرب نیست.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید به رفع نیازهای قشر مستضعف توجه شود، خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال حل مشکلات مستضعفان نیستند و توجهی به این موارد ندارند از جنس مردم مومن و انقلابی نیستند.

حجت الاسلام مختاری اظهار کرد: در داخل کشور ظرفیت‌های خوبی داریم که باید این ظرفیت‌ها را بکار بگیریم و به فعلیت برسانیم و با ایجاد اشتغال بسیاری از مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم.

وی به 16 آذرماه روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشجویان همیشه روحیه عدالت خواهی و استکبارستیزی داشتند و باید این روحیه همواره حفظ و تقویت شود./9314/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات