۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۸۸۸۴۵
يديعوت آحارانوت:

نُجَباء و حزب‌الله به منطقه «جليل» رژیم صهیونیستی حمله خواهند كرد

يديعوت آحارانوت نوشته است: حزب‌الله تصميم گرفته كه با كمك جنبش نُجَباء وارد عمليات تصرف منطقه جليل شود.
منطقه جليل

به گزارش خبرگزاری رسا، وب‌سايت رسمى روزنامه صهيونيستى «يديعوت آحارانوت» روز گذشته طى گزارشى به قلم دانيال سليمى مدعى شده است كه حزب‌الله لبنان در نظر دارد به منطقه استراتژيك جليل واقع در اراضى اشغالى فلسطين حمله كند.

اين روزنامه افزوده است: طرح حزب‌الله از این قرار است که نیروهای ویژه این گروه به مناطق اسرائیلی نفوذ کرده و بعد از رساندن خود به اجتماعات، به گروگان‌گیری بپردازند.

يديعوت آحارانوت در ادامه با تأكيد بر اينكه عمليات يادشده به‌صورت گسترده انجام خواهد گرفت، نوشته است: حزب‌الله تصميم گرفته است كه با كمك جنبش نُجَباء وارد عمليات تصرف منطقه جليل شود.

اين روزنامه اسرائيلى همچنين به كيفيت مقاومت اسلامى نُجَباء پرداخته و آورده است: نُجَباء یک گروه شبه‌نظامی شیعه عراقی است که چندین هزار جنگجو در عراق و سوریه دارد.

يديعوت آحارانوت در پايان با تأكيد بر رابطه نزديك نُجَباء با جمهورى اسلامى و حمايت همه‌جانبه ايران از اين جنبش خاطرنشان كرده است: طبق گزارشات واصله، نُجَباء روابط خوبى با قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس دارد.

گفتنى است، رسانه‌هاى رژيم صهيونيستى در حالى با رعب و وحشت به انتشار خبر قريب‌الوقوع بودن حمله مقاومت به اراضى تحت اشغالشان پرداخته‌اند كه تهديدات عليه اين رژيم پس از ایده امريكايى به‌اصطلاح صلح در خاورميانه به بالاترين حد خود رسيده است.

ارسال نظرات