۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۸۴۷۵۲

مقاله رییس شورای عالی انقلاب یمن در روزنامه واشنگتن پست

رییس شورای عالی انقلاب یمن بیان داشت: «آمریکا با وجود نفوذی که برای کاهش تنش در جنگ یمن دارد، از همپیمانی فاسد چون عربستان حمایت می کند.»
محمد علی الحوثی

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» مقاله «محمدعلی الحوثی» رییس شورای عالی انقلاب یمن را منتشر کرد.

محمد علی الحوثی در مقاله خود آورده است: در سایه حملات هوایی ائتلاف سعودی به بندر الحدیده نشان داد که درخواست آمریکا برای آتش بس در یمن پوچ است و تنها برای گمراه کردن افکار عمومی جهان است.

رییس شورای عالی انقلاب یمن بیان داشت: واشنگتن با وجود نفوذی که برای کاهش تنش در جنگ یمن دارد، از همپیمانی فاسد چون عربستان حمایت می کند؛ کشوری که با حمله های هوایی خود بزرگترین بحران انسانی در جهان را به وجود آورده است.

وی در ادامه افزود: کشته شدن جمال خاشقچی منتقد عربستانی به دست آل سعود وحشی گری رژیم ریاض را نشان داد و حمله های هوایی به مناطق مختلف یمن به رغم همه هشدارهای جامعه جهانی نمونه بارز این وحشی گری است.

الحوثی ادامه داد: عربستان می خواهد از طریق محاصره کردن الحدیده یمنی ها را به زانو درآورد و قحطی و بیماری وبا را به منزله سلاحی برای مقابله با آنها بکار گرفته است.
 

ارسال نظرات