۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۸۴۶۵۱

امام جمعه موقت تبریز در بیمارستان رضوی مشهد بستری شد

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز به دلیل بیماری و کهولت سن در بیمارستان رضوی بستری شد.
بیمارستان رضوی مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز و استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان به دلیل بیماری و کهولت سن در بیمارستان رضوی مشهد بستری شده و برای تکمیل مراحل درمانی زیر نظر پزشکان قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی که برای عیادت از این عالم وارسته به بیمارستان رضوی مراجعه کرده بود، در سخنانی با پزشک معالج این عالم وارسته آذربایجان؛ در جریان آخرین وضعیت درمان قرار گرفت.

امام جمعه تبریز در دیداری که با حجت الاسلام حاجی‌زاده داشت؛ ضمن آرزوی بهبودی کامل و سلامتی این استاد حوزه علمیه تبریز اظهار داشت: شما یکی از برجسته‌ترین اساتید اخلاق حوزه به شمار می‌رود که امیدواریم به زودی با بهبودی کامل بار دیگر شاهد فعالیت علمی و پژوهشی‌تان باشیم.

وی با بیان این‌که هر یک شاگردان حجت الاسلام حاجی‌زاده منشأ خیر و اثر در مناطق مختلف هستند، افزود: مشی زندگی و سیره رفتاری این استاد اخلاق حوزه می‌تواند به عنوان الگویی تمام عیار برای طلاب علوم دینی مطرح شود، امروز بیش از هر زمانی نیازمند چنین علمایی فاضل و مهذب هستیم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام والمسلمین علی حاجی‌زاده، امام جمعه موقت تبریز و استاد اخلاق حوزه علمیه آذربایجان پیش از این نیز به دلیل بیماری ریوی در یکی از بیمارستان های تبریز بستری شده بود./935/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات