۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۵۸۴۵۹۴
لوییس فراخان:

سیاست های دولت آمریکا سبب نابودی این کشور می شود

رهبر جنبش امت اسلامی آمریکا گفت: رسانه‌هایی که تحت تاثیر جریان صهیونیسم هستند از حضور مجدد در ایران ناراحت هستند.
 همایش افول آمریکا با حضور دکتر نادر طالب زاده و  رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، لوییس فراخان، رییس جنبش امت اسلامی آمریکا صبح امروز پنجشنبه ۱۷ آبان سال ۹۷ در نشستی رسانه‌ای در محل «پرس تی‌وی» اظهار داشت: به نام خدایی که ما را آفرید و به نام مهدی موعود(عج) که روزی خواهد آمد و جهان را نجات خواهد داد سخنان خود را آغاز می‌کنم.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام قصد دارند ما را از خدایمان جدا کنند و ما را با دانشی از بی دانشی درگیر کنند. من افتخار می کنم که در این مقطع در ایران حضور دارم و از آیت الله خامنه ای رهبر ایران و دکتر محسن رضایی تشکر می کنم و از دکتر فواد ایزدی که این فرصت را در اختیار من قرار دادند تا به سخنرانی بپردازم تشکر می کنم.

رییس جنبش اسلامی آمریکا با ابراز خوشحالی از حضور در شهر مقدس قم، ابراز داشت: من به شهر قم دعوت شدم و برای دانشجویان سخنرانی داشتم و همین طور توانستم با آیت الله مکارم شیرازی دیداری داشته باشم. بر همین اساس از مردم ایران به دلیل مهمان نوازی که از من داشتند تشکر می کنم

وی با ابراز نارضایتی از نوع برخورد رسانه‌های غربی  در جریان حضور در  ایران، بیان داشت: از برخورد رسانه ها درباره دیدار من از کشور ایران راضی نیستم، زیرا رسانه‌های جهانی برخورد خوبی با من نداشتند. هر چند از رسانه‌هایی که تحت تاثیر جریان صهیونیسم هستند انتظار بیشتری نمی‌رود.

فراخان با اشاره به آیاتی از کلام الله مجید، بیان داشت: خداوند در قرآن می فرماید؛ برخی کلام خدا را تحریف می کنند. بر همین اساس من نیز انتظار ندارم که رسانه ها شخصیت و اعتبار من را تحریف نکنند.

وی ادامه داد: باید از آنها پرسید از چه چیزی می‌ترسند که درباره لوییس فراخان این‌گونه تحریف می کنند. شاید آنها از شیطان می‌ترسند؟ باید ابراز کنم که امروز روزی است که چهره واقعی شیطان مشخص می‌شود و این ماموریت بر عهده من است تا چهره شیطانی بسیاری را آشکار کنم.

وی ادامه داد: در قرآن خداوند بحثی با شیطان دارد. شیطان به خداوند می گوید که به خاطر اینکه من را منحرف دانستی من نیز به دنبال این هستم که بندگان تو را منحرف کنم، بر همین اساس خداوند این وعده را داده که هرکس به راه شیطان برود قطعا به جهنم می رود.

وی ادامه داد: من اینجا هستم که با برادران خودم صحبت کنم و بگویم که این یک آزمایش الهی است. من روی صحبتم با کسانی که به من هشدار دادند که به ایران که رفتی دیگر برنگرد می گویم من خیلی وطن پرست تر از کسانی هستم که این ادعا را دارند، آمریکا با عرق های ما ساخته شد و من به آمریکا برمی گردم و این حرف ها را در آنجا هم خواهم زد. من به آن ها هشدار می دهم.

فراخان در ادامه در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره سیاست آمریکا در خاورمیانه چیست؟ گفت: وقتی شما اعتیاد به مواد مخدر دارید هرکاری می کنید تا به نیاز اعتیادتان پاسخ دهید. خاورمیانه بسیار غنی از مواد نفتی هست و همه کشورهای بزرگ صنعتی به این مواد نفتی نیاز دارند تا بتواند صنایعش را پیش ببرند. آمریکا و انگلیس و بقیه همه دنبال دسترسی به این معادن بودند. در ایران محمد مصدق در یک انتخابات دموکراتیک رهبر ایران شد و گفت سود منابع نفتی باید برای مردم هزینه شود. و بخاطر همین کشور من در قالب یک توطئه مصدق را برکنار کرد و شاه را جایگزین آن کرد.

وی ادامه داد: از طریق شاه بود که مالکیت نفت به دست غرب افتاد و شاه و ملازمانش ثروتمند بودند و مردم ایران در فقر زندگی می کردند. کسانی که این شرایط را دوست نداشتند کشته شدند یا مورد آزار قرار گرفتند که یکی از این افراد حضرت امام خمینی(ره) بود. بخاطر این نارضایتی بود که امام خمینی(ره) تبعید شد و مردم به انقلاب روی آوردند. ما برمی گردیم به سال 2018 که براساس سیاست آمریکا، ترامپ از عربستان خواست تمام رهبران کشورهای عرب را به ریاض دعوت کند. وقتی ترامپ را در ریاض مشاهده می کردیم تصاویری از تجهیزات نظامی بود که با 110 میلیارد دلار به آنها فروخت و گفت باید این سلاح ها را علیه ایران به کار ببرید و باعث شد یک کشور برادر را از بقیه جدا کند.

رییس جنبش امت اسلامی آمریکا افزود: معلم من چند سال پیش به من هشدار داد که سیاست آمریکا باعث جنگ بزرگی در خاورمیانه می شود که در انجیل به آن اشاره شده است؛ آرماگدون. معلم من مقاله ای را در ایام انتخابات نوشت درباره پیروزی دموکرات ها یا جمهوری خواهان و گفت الان شاهد آرامش قبل از طوفان هستیم. زمانی بود که ما عقیده داشتیم که انتخابات ریاست جمهوری برهه حساسی در سیاست آمریکا بود و معلم من گفت رییس جمهور امریکا وظیفه خطیری دارد که تا جایی که می تواند طوفان را به تاخیر بیندازد که این کار به نفع آمریکا و تمام دنیا است.

وی ابراز داشت: من از ترامپ خواهش می کنم که بسیار مراقب باشد زیرا اگر ماشه جنگ کشیده شود آن زمان هست که سایر کشورها مثل چین و روسیه هم وارد جنگ می شوند و آن زمان پایان آمریکا خواهد بود. شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ایرانیان باعث پایان دادن آمریکا نمی شود بلکه سیاست های خود دولت آمریکا باعث نابودی این کشور می شود.

فراخان در پاسخ به این سؤال که جامعه مسلمانان آمریکا چه اقداماتی را برای سیاست های ایران هراسانه و جلوگیری از جنگی مثل یمن انجام داده است؟ اظهار داشت: حقیقت بهترین مدافع در برابر این اقدامات ایذایی است. ما باید همیشه پیرو حقیقت باشیم و بگوییم. اگر بترسیم و بخاطر حقیقت بمیریم نباید از اقداماتی که علیه ما می شود گله کنیم. این اتفاقی که در یمن دارد می افتد و روهینگیا و آزار مسلمانان در چین جرم علیه انسانیت است. نباید منتظر دیگران باشیم و خودمان باید کاری بکنیم تا نجات پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که نظر شما درباره نقش و میزان دخالت مذهب در ایران چیست؟ گفت: قرآن برای همه مواقع پیامی دارد. قرآن می فرماید انسان نه براساس اجبار دولت عمل می کند بلکه براساس میل خودش جلو می رود. در هر کشوری قوانینی هست و زمانی اجرا می شود که افرادی برای تضمین اجرای آن باشد. همانطور که آمریکا دولت قوانین است نه اشخاص. من قبل از گرایش به اسلام مسیحی بودم و خانواده مسیحی خودم را همچنان دوست دارم.

رییس جنبش امت اسلامی آمریکا افزود: در جامعه مسلمان آمریکا ما قوانینی داریم. ما به خداوند رسول خدا و معلمان ایمان داریم و براساس میل خودمان و نه اجبار دولت به این قوانین احترام می گذاریم. قانون باعث پشتوانه جامعه است که ما در آن زندگی می کنیم. ما وقتی تحمیل شریعت را بر کسانی داریم که تحت تاثیر غرب زندگی کرده اند، ما متوجه نیستیم که برای این اصلاحات نیاز به زمان داریم. معلم ما به ما یاد داد که به این قوانین احترام بگذاریم و نه برای اجبار بلکه به خاطر زیبایی که این قانون به وجود می آورد. و من دعا می کنم که این جایگاه ما در قدرت باعث نشود که زورگو شویم و بخواهیم تحمیل کنیم چون مرز باریکی برای این مساله وجود دارد.

وی در پایان تصریح کرد:  رسانه چه سودی دارد اگر در مورد حقیقت ننویسد؟ ما اگر نتوانیم حقیقت را عنوان کنیم و از دولتمان انتقاد کنیم سود این رسانه ها چه خواهد بود؟ هیچ کسی نمی‌تواند این جسارت را به شما بدهد و خودتان باید این جسارت را داشته باشید تا بتوانید حقیقت را بگویید.

گفتنی است فراخان در پایان این نشست بار دیگر از مردم و میهمان نوازی ایرانیان تشکر و از تمام مسلمانان درخواست کرد تا در برابر توطئه‌ها اتحاد خود را حفظ کنند./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات