۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۵۸۴۴۵۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

پرونده آمریکا نزد ملت ایران سرشار از جنایت و بدعهدی است

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که پرونده آمریکایی ها نزد ملت ایران سرشار از جنایت و بدعهدی است، گفت: ملت بزرگ ایران در هر شرایطی مقابل آمریکایی ها خواهد ایستاد و از انقلاب و آرمان های نظام دفاع و حراست خواهد کرد.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی با اشاره به نمایش ضد ایرانی مقامات آمریکایی در بازگرداندن دور دوم تحریم ها علیه کشورمان آن را نقض آشکار حقوق بین المللی دانست.

وی با بیان این که آمریکا بزرگترین ناقض قوانین بین المللی در جهان است، افزود: این کشور به هیچ یک از قوانین و مقررات بین المللی پایبند نبوده و همواره تلاش کرده از ظرفیت این مجامع در جهت منافع نامشروع خود استفاده کند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با اشاره به این که آمریکایی ها احترامی برای حقوق ملت ها قائل نیستند، خاطرنشان کرد: آنها برای تأمین منافع استکباری خود دست به هر جنایتی می زنند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که پرونده آمریکایی ها نزد ملت ایران سرشار از جنایت و بدعهدی است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در هر شرایطی مقابل آمریکایی ها خواهند ایستاد و از انقلاب و آرمان های نظام دفاع و حراست خواهند کرد.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که مقامات آمریکایی در حالی خود را دوست و همراه ملت ایران معرفی می کنند که تحریم های آنها به طور مستقیم در زندگی مردم ایران تأثیرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: دولتمردان جنایت کار آمریکا به هر قیمتی می خواهند خواسته های نامشروع خود را به ملت های جهان تحمیل کنند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران با قدرت در برابر زیاده خواهی های دولتمردان آمریکایی خواهد ایستاد و از مواضع به حق خود دفاع می کند، بیان داشت: این تفکر که ملت ایران با تحریم و فشار اقتصادی به سر میز مذاکره می آیند نوعی توهم آمریکایی است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با تأکید بر این که ملت ایران اجازه نخواهد آمریکایی ها به اهداف و نقشه های شوم خود دست یابند، تصریح کرد: تحریم ها به طور حتم نتیجه نخواهد داد چون ملت بزرگ ایران با وحدت و همبستگی از آن عبور خواهند کرد.

امام جمعه نوشهر با بیان این که آمریکایی ها باید بدانند که ملت ایران تا آخرین لحظه پای آرمان های انقلاب خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: این ملت در سیزدهم آبان ماه نشان دادند که با قدرت پشتیبان انقلاب هستند و خواهند ماند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات